צפו: 0:6 לפריז סן ז'רמן על לינאס מונלרי החובבנית

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

הרכב משני של אלופת צרפת הביס ללא קושי את הקבוצה הקטנה, עם שערים של אאושיש (30), צמדים של קבאני (41, 61) וסראביה (63, 69) ואקורד סיום של צ'ופו מוטינג. מארסיי נזקקה לפנדלים נגד טרליסאק מהליגה הרביעית

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע הצרפתי נמשך היום (ראשון), והפעם גם האלופה נכנסת למעגל המשחקים. פ.ס.ז' הביסה בלי קושי 0:6 את לינאס מונלרי החובבנית. במשחקים המוקדמים ליל גברה 2:3 רון ל'טאפ, ומארסיי כמעט הודחה נגד טרליסאק אך ניצחה 2:4 בפנדלים ועלתה לסיבוב הרביעי.

לינאס מונטלרי – פריז סן ז'רמן 6:0
אף אחד לא ציפה מאלופת לצרפת לפחות מאשר דריסה קלה על חשבון הקבוצה הקטנה, שלא משחקת אפילו באחת מחמש הליגות הבכירות בצרפת. גם בהרכב משני, וכשהכוכבים הגדולים ניימאר, אמבפה ואיקרדי אפילו לא בסגל, פ.ס.ז' לא התקשתה אפילו לדקה ורקדה על המגרש באין מפריע.

זה לקח לה 30 דקות לעלות ליתרון, כשאדיל אאושיש בן ה-17 כבש לאחר בישול של קולין דגבה. עשר דקות לאחר מכן אידירסה קאנוטה החמיץ פנדל לזכות המארחת, ופריז יצאה להתקפת מעבר שהסתיימה עם גלגול של אדינסון קבאני לרשת.

אדיל אאושיש. שער ראשון בבוגרים (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)
אדיל אאושיש. שער ראשון בבוגרים (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)

כוכב נבחרת אורוגוואי השלים צמד במחצית השנייה, לאחר בישול של יוליאן דרקסלן בדקה ה-61, ושתי דקות לאחר מכן גם בישל בעצמו לפאבלו סראביה שהצטרף לחגיגה ואז השלים צמד משלו בדקה ה-69. את החגיגה חתם אריק צ'ופו מוטינג, עם דחיקה בדקה ה-87.

טרליסאק – מארסיי 1:1 (4:2 בפנדלים)
בליגה מארסיי נמצאת ברצף מטורף של שבעה ניצחונות ותיקו בשמונת המשחקים האחרונים, אבל דווקא נגד הקבוצה מהליגה הרביעית היא ספגה תוך דקה. עבדולאי דיאבי הדהים את ה"לה פוסיאן" כבר בהתקפה הראשונה, והקבוצה הצנועה חלמה על סנסצייה.

החלום נמשך 19 דקות בדיוק, כיוון שבדקה ה-20 דימיטרי פאייה סיים התקפה נהדרת עם שער והרגיע מעט את האוהדים הלחוצים. מארסיי שיחקה בהרכב משני יחסית, ובמחצית הנשייה גם עלה מרלי אקה בן ה-19 שמקבל לאחרונה יותר ויותר הזדמנויות בליגה, אבל טרליסאק הצליחה לשמור על התוצאה עד הסיום.

בדקה ה-88 הירוקי סקאי ספג צהוב, ובתוספת הזמן הוא ראה את הצהוב השני, והותיר את מארסיי ב-10 שחקנים לקראת ההארכה – בעוד טרליסאק ממשיכה לקוות שהיא תהיה הסינדרלה בסיבוב הרביעי. גם 30 הדקות של ההארכה עברו בלי שערים, והמשחק הלך לפנדלים – הישג ענק כשלעצמו עבור המארחת. בדו-קרב מהנקודה כבשה טרליסאק פעמיים, אבל החמיצה את שתי הבעיטות הבאות בזמן ששחקני מארסיי לא החמיצו אף אחת, ועם 1:1 בתום 120 דקות ו-2:4 בפנדלים, מארסיי עלתה לשלב הבא.

תוצאות נוספות
באסטיה בורגו – סנט אטיין 3:0
רון ל'טאפ – ליל 3:2
ריימס סט. אן – מונפילייה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי