אמבפה: "ארבעת המופלאים? לא אוהב את הכינוי הזה"

קיליאן אמבפה , ניימאר , אנחל די מריה , מאורו איקרדי
קיליאן אמבפה , ניימאר , אנחל די מריה , מאורו איקרדי | Photo by Anne-Christine POUJOULAT / AFP

הכוכב שכבש צמד בניצחון 1:4 על קבוצת נעוריו, לא אהב את ההתעסקות בחלק ההתקפי של פריז: "מדברים על זה יותר מדי". טוכל מנסה להשאיר את קבאני

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה לא אוהב את הכינוי 'ארבעת המופלאים', שכלי התקשורת ברחבי אירופה העניקו לחלק ההתקפי של פריז סן ז'רמן, וטוען ש:"זה לא הקטע שלנו". הפריזאים נראים נהדר מאז שמאמן הקבוצה, תומאס טוכל, החליט להעניק את הקרדיט לרביעייה של אמבפה, ניימאר, איקרדי ודי מריה, ואמש החבורה העליזה מהבירה הצרפתית רשמה עוד הופעה נהדרת כשהביסה 1:4 את מונאקו. הפנומן הצרפתי כבש צמד נגד קבוצת נעוריו.

פרט לאמבפה, גם ניימאר וסראביה כבשו שערים נפלאים, והכוכב הצרפתי החמיא לחבריו בסיום המשחק: "אני חושב שכולם מדברים יותר מדי על העובדה שאנחנו משחקים עם ארבעה שחקני התקפה. ע"פ התקשורת, אנחנו משחקים עם 4 חלוצים ומשחקים כדורגל חמישיות, אבל יש בקבוצה הזאת 11 שחקנים". אמר לכלי התקשורת אחרי המשחק

"אנחנו יודעים שכרגע אנחנו משחקים טוב, ושיש לנו הרבה שחקנים טובים בהתקפה, אבל כל הכינויים האלה ו'ארבעת המופלאים'? זה לא הקטע שלנו. אנחנו רוצים לעזור לקבוצה לנצח, לזכות בתארים וניתן לאחרים להחמיא לנו. אנחנו לא מתעסקים בזה. רק בסיום העונה נגלה אם המערך הזה חכם, לא אחרי כמה משחקים".


אמבפה שכבש צמד נפלא נגד קבוצת נעוריו והעלה את מאזנו בליגה ל-13 שערים, סיפר מה גרם לו לחגוג את השער השני לאחר ששמר על איפוק בראשון: "ספגתי הרבה עלבונות אחרי השער הראשון, לכן החלטתי לחגוג". 

ולמרות שהצרפתים פתחו פער של שמונה נקודות בפסגה, מי שהעסיק את רוב כלי התקשורת בפריז לאחר המשחק היה דווקא מי שלא שיחק (שוב), אדינסון קבאני, שזוכה לעניין רב בחלון ההעברות של ינואר ועשוי לעזוב את הבירה הצרפתית לאחר 7 עונות.

טוכל הודה שהוא מעוניין להשאיר את 'אל מטאדור' בסגל, אך מבין שמדובר במשימה לא קלה בכלל: "האם יכול להיות שיהיו שינויים בחלון ההעברות? כמובן, זה קורה בכדורגל. קבאני נפצע באימון, הוא הרגיש משהו מוזר ולכן הוא לא שותף. האם אני רוצה שהוא יישאר? בשביל שנשלים את המטרות שלנו, אנחנו צריכים אותו, אין ספק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי