אמא של קבאני: "הוא רוצה לשחק באתלטיקו, אם לא עכשיו אז בקיץ"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

ברטה גומס ערכה ראיון ב'אס' וסיפרה מה עובר על בנה בימים האחרונים: "הוא מעט מתוסכל בימים האחרונים כי הוא לא מבין למה לא נותנים לא לעזוב, פ.ס.ז' כבר דחתה שלוש הצעות"

(גודל טקסט)

סאגת המעבר של אדינסון קבאני עדיין נמשכת, החלוץ מאורוגוואי שמסיים את חוזהו בקיץ מקושר לאתלטיקו מדריד ואפילו המנהל הספורטיבי לאונרדו אישר כי החלוץ בן ה-32 ביקש לעזוב. היום (רביעי) ב'אס' ערכו ראיון ברטה גומס, אימו של השחקן כדי להבין מבפנים על הצעד הבא של בנה.

"זה כבר ידוע שיש משא ומתן בין אתלטיקו מדריד לפריז סן ז'רמן, שדחה כבר שלוש הצעות, אבל בני ביקש לעזוב ואנחנו מחכים להסכם הרשמי בין שני המועדונים", אמרה ברטה גומס והמשיכה: "הוא מאוד רוצה לשחק באתלטיקו ואם זה לא יקרה עכשיו, הוא יעבור בקיץ ללא ספק. זה יהיה נהדר ואנחנו כבר מאחלים לזה שנים. אבל זה לא תלוי בנו, אלא בפ.ס.ז' ובאתלטיקו מדריד".

איך מרגיש אדינסון קבאני בימים אלו: "הוא בסדר, מה שנאמר עליו שהוא מדוכא זה לא נכון. הוא אמנם קצת מתוסכל בימים האחרונים כי הוא לא מבין מדוע לא נותנים לא לעזוב, אם הוא כבר מחוץ להרכב. הוא כעת מתאמן רגיל. האם הוא לא משחק למרות שהוא כשיר? זה נכון שהייתה לו רגישות בשרירים, בדיוק כפי שאמרו במועדון, אבל ברור שהוא לא יסתכן כשיש אפשרות לעזוב".


"הוא רוצה לעזוב לאתטליקו". אדינסון קבאני (BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי