ניס וראן נפרדו ב-1:1, אוסאסונה גברה על לבאנטה

אדוארדו קמאבינגה שומר על אלייש קלוד מאוריס
אדוארדו קמאבינגה שומר על אלייש קלוד מאוריס | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

ליגה צרפתית: הקבוצה של פטריק ויירה הצליחה לעצור את הפתעת העונה, מאוסה המבוקש נפצע. דולברג כבש ראשון (47), טייט השווה (81). בספרד, הקבוצה מפמפלונה שבה לנצח אחרי 5 משחקים

קבוצות: לבאנטה ראן ניס
(גודל טקסט)

ראן, אחת הקבוצות המלהיבות של הליגה הצרפתית העונה, פתחה הערב (שישי) את המחזור ה-21 בליגה כאשר התארחה אצל ניס ו-נפרדה ממנה ב-1:1. האורחת נותרה במקום השלישי, בעוד המארחת עלתה זמנית למקום העשירי במרכז הטבלה הצפוף במיוחד בצרפת.

 
 
ניס פתחה טוב יותר את ההתמודדות והגיעה למספר מצבים טובים אותם לא הצליחה לתרגם לשער. פייטו מאוסה, מגנה השמאלי בן ה-21 של ראן, ששמו נקשר ללא מעט קבוצות גדולות באירופה בתקופה האחרונה, הוחלף בדקה ה-27 בעקבות פציעה. בדקה ה-48 קספר דולברג העלה את המארחת ליתרון אחרי שקיבל כדור רוחב נהדר מפיאר ליס מלו, נותר חופשי לחלוטין מול שער ריק ברחבה וגלגל לרשת את שערו השישי העונה בליגה, וכנראה הקל ביותר שכבש. 

כנראה שראן, אצלה ילד הפלא אדוארדו קמאבינגה רשם 90 דקות, הייתה צריכה לספוג כדי להתעורר, ומאותו רגע היא לחצה ולחצה כדי להשיג את השוויון, ולבסוף הוא הגיע. זה קרה בדקה ה-81, כשפלאביין טייט ניצל טעות בהגנה, כבש בבעיטה חלקה ברגל שמאל מתוך הרחבה וקבע חלוקת נקודות.

גם בספרד נפתח הערב המחזור ה-21, כשאוסאסונה קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, גברה בביתה 0:2 על לבאנטה והנחילה לה הפסד שלישי ברציפות. זה לא היה קל לקבוצה מפמפלונה, ןהמשחק היה שחון עד הדקה ה-81, אז המארחת עלתה ליתרון מפנדל מדויק של רובן גארסיה. תוצאת המשחק נקבעה שלוש דקות לאחר מכן, כשאיניגו פרס בעט כדור חזק ממרכז הרחבה לרשת. אוסאסונה עלתה למקום העשירי (פער של 12 נק' מהקו האדום), לבאנטה מנגד ירדה למקום ה-13 (פער של 10 נק' מהקו האדום).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי