מסמן לבאות? לאחר שהתעמת עם טוכל, אמבפה "חגג" את הניצחון של ריאל מדריד

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי לא אהב את החלפתו בדקה ה-68, ובחשבון האינסטגרם שלו אהב מספר תמונות של ראמוס, ויניסיוס ובנזמה. הגרמני זעם: "אני במאמן ולא הוא. אנחנו משחקים כדורגל ולא טניס". אחיו של קבאני תקף את אתלטיקו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האם קיליאן אמבפה שולח רמזים שלנה הבאה? אמש (שבת), החלוץ הצרפתי היה שותף למשחק סוער מאוד, כאשר פריז סן ז'רמן דרסה 0:5 את מונפלייה. הכוכב הצעיר היה שותף לחגיגה עם שער אחד, אך הוחלף בדקה ה-68 ואף התעמת עם מאמנו תומאס טוכל בשל כך.

היום מפרסמים בכלי התקשורת במדריד כי אמבפה היה "שותף" לחגיגות השמחה של ריאל מדריד, שניצחה בשבת את אתלטיקו מדריד בדרבי של הבירה הספרדית. מספר '7' של פ.ס.ז' אהב מספר תמונות שפרסמו סרחיו ראמוס, ויניסיוס וקארים בנזמה בחשבונות האינסטגרם שלהם, כשהאחרון גם כתב: "יש רק מדריד אחד".

ובחזרה למשחק שנערך שפריז. פבלו סראביה פתח את החגיגה כבר בדקה השמינית ובהמשך הכל היה קל יותר. במחצית הובילה האלופה כבר 0:3. אמבפה הבקיע אחרי בישול של ניימאר – שאת כל ששת האסיסטים שלו בליגה חילק לעבר הצרפתי, אלא שבכל זאת לא שקט בפריז. הכוכב הצרפתי הוחלף בדקה ה-68 ושוב התעמת עם המאמן. אמבפה ירד זועם לחדר ההלבשה וניסה להתעלם ממאמנו.

רמז לבאות? התמונה של בנזמה, הלייק של אמבפה. (צילום מסך) 
 
 
טוכל כעס גם בסיום: "אלו לא תמונות טובות, אבל אנחנו לא הקבוצה היחידה בה מתרחשות תגובות כאלה. זה לא טוב כי אירועים כאלה מייצרים מחלוקות ועלולים להביא להסחות דעת. אני עצוב מאוד כי זה לא הכרחי".
 
 
הביקורת על אמבפה: "אני המאמן ולא אמבפה. אני מקבל החלטה באופן ספורטיבי לחלוטין וחושב על התמונה כולה. אנחנו לא משחקים טניס, אלא כדורגל וחייבים לכבד את כולם". כזכור זו לא הפעם הראשונה שהם מתעמתים וכך קרה גם במשחק נגד ריימס.

 
אנחל די מריה התייחס לעניין: "זה קשה, אף אחד לא רוצה לעזוב את כר הדשא. זה טוב שכולם להוטים לשחק. מה שקרה זה נורמלי לדעתי. קיליאן הוחלף על ידי המאמן וזו החלטתו וצריך לכבד אותה. יש שחקנים אחרים שחשוב שיהיו גם כן בכושר".


אמבפה מתעמת עם טוכל. "אני המאמן ולא הוא. אנחנו לא משחקים טניס" (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)
 

 
אחד מאלה שעלו מהספסל הוא החלוץ אדינסון קבאני שכבר היה בדרך החוצה מהמועדון אלא שלבסוף הוא לא חתם באתלטיקו מדריד. אחיו של החלוץ לא אהב את דבריו של נשיא הקולצ'ונרוס, אנריקה סרסו שרמז שהחלוץ ביקש שכר גבוה מדי כדי להצטרף, וענה לו בראיון בספרד: "הוא עשה בלאגן ולא שיחק כמעט חודש במטרה להפיל את ההעברה שלו? אם היה מדובר בכסף אז קבאני היה עובר לשחק במנצ'סטר יונייטד או צ'לסי. הוא היה מוכן להרוויח פחות מאשר בפ.ס.ז', הבעיה שאתלטיקו לא הגיעה לסיכום מולה".

אדינסון קבאני (BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי