הצליחו להתפייס? דיווח: אמבפה נפגש עם טוכל ולאונרדו

קיליאן אמבפה, תומאס טוכל
קיליאן אמבפה, תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בצרפת נכתב כי השלושה נועדו יחד באווירה טובה לשיפור המצב. מנגד, נטען כי היחסים בין המאמן לכוכב שרוצה לשחק 90 דקות הן בנקודת 'אל חזור'. בספרד מחממים: "על סף פיצוץ" ו"בריאל מדריד קשובים למה שקורה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

היחסים העכורים בין קיליאן אמבפה לתומאס טוכל ממשיכים להעסיק לא רק את הכדורגל הצרפתי אלא גם את כלי התקשורת בספרד. "על סף פיצוץ", נכתב הבוקר (שני) בשער "מארקה" שם הזכירו כי זו הפעם השלישית העונה בה המאמן והכוכב הצרפתי התעמתו. כזכור, ביום שבת הכוכב זעם לאחר שהוחלף במהלך הניצחון על מונפלייה, ומאמנו הגיב בחריפות בכלי התקשורת. "בברנבאו קשובים למה שקורה עם אמבפה", נכתב ב"אס", שם הזכירו כי הצרפתי שמסיים את חוזהו בקיץ 2022 כבר דחה מספר הצעות לחידוש.

בצרפת לא רוצים לעבור על המצב לסדר היום. לפי "לה פריזיאן", נערך פגישה לילית משולשת בין המנהל המקצועי לאונרדו, המאמן תומאס טוכל והכוכב הצרפתי עצמו. לפי הדיווח, השיחה התנהלה ברוח טובה ו"אקלים של שלווה", אך לצד זה נכתב שנראה שהיחסים ביניהם בכל זאת בנקודת אל-חזור.

לפי הדיווח, אמבפה זועם מכיוון שהוא לא זוכה למספיק קרדיט ממאמנו, הוא לא אוהב את העובדה שניימאר לדוגמא משחק 90 דקות בכל משחק ואילו הוא תמיד מוחלף. אמבפה רוצה להיות הכוכב הגדול, ספינת הדגל של הפרויקט השאפתני על המגרש ומחוצה לו, והוא טוען שמאמנו מפריע לכך.

 

ב-25 משחקים העונה כבש החלוץ 22 שערים ובישל עוד 13 בכל המסגרות. בעוד 15 ימים תארח האלופה הצרפתית את בורוסיה דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות ותקווה להעפיל לאחר שלוש הדחות רצופות במעמד זה. גם טוכל יודע כי הוא חייב את החלוץ הצרפתי בשיאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי