יומיים אחרי חגיגות יום הולדתו: ניימאר מחוץ לסגל. אמבפה סופג ביקורות

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי סובל ממכה בצלעות ולא ישחק בנאנט, טוכל הודה: "זו לא הדרך הטובה ביותר להתכונן למשחק". על הצרפתי: "אין משבר, אני לא חושב שהוא ינצל את זה כדי לעזוב את המועדון". דוגרי תקף את קיליאן: "ילד מפונק"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן לא מפסיקה לנצח בזמן האחרון ונראית במצב מצוין להתגבר על מחסום שמינית גמר ליגת האלופות אך בכל זאת לא שקט באלופת צרפת. אם בימים האחרונים קיליאן אמבפה היה זה שעורר סערה, הפעם היה תורו של ניימאר שדווקא התנהג למופת ברוב שלבי העונה עד כה. הכוכב הברזילאי נותר מחוץ לסגל של פ.ס.ז' לקראת המשחק הערב נגד נאנט, לאחר שחגג את יום הולדתו ה-28 במועדון לילה פריזאי.

ניימאר נזקק לטיפול רפואי במהלך הניצחון 0:5 על מונפלייה והוא סובל ממכה בצלעות. "האם זו הדרך הטובה ביותר להתכונן למשחק? לא, ברור שלא", אמר המאמן תומאס טוכל, שסייג: "אבל זה גם לא הדבר הגרוע ביותר בעולם. אני תמיד מגן על השחקנים שלי ואני מאוד אוהב את הקבוצה שלי. זה לא שחור או לבן".

בשער "לאקיפ" הצרפתי נכתב על פ.ס.ז': "מועדון עם אמוציות" על רקע תמונותיו של תומאס טוכל ביחסים לבביים עם אנחל די מריה מצד אחד וחוסר הכימיה עם אמבפה מצד שני. המאמן דרש משחקניו לקראת המשחק להפסיק "להאכיל את העיתונאים באירועים". המאמן הוסיף: "חבל, מכיוון שאנחנו נותנים לאנשים את האפשרות לדבר עלינו בצורה שלילית. עלינו להסתגל למצב, אבל אני לא מתכוון להשאיר שחקן על הספסל או בבית כי הם יצאו וחגגו".

ניימאר ואמבפה. שוב בעיות בפ.ס.ז' (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

ובחזרה לאמבפה. המאמן טוכל שוב נשאל על החלוץ ואמר: "זה לא משבר, אני לא כועס באופן אישי, אך עליי לנהל את הקבוצה. יש זמנים שהיחסים בין מאמן ושחקן יכולים להיות קשרים יותר. אבל אני לא חושב שהוא ינצל את המצב כדי לעזוב את המועדון. יש לו חוזה איתנו והכל בסדר. כשאתה מסביר את הסיבות למהלכים שלך – השחקנים מבינים. הוא הבין שרציתי לתת דקות לשחקנים אחרים כאשר המשחק היה סגור, כמו פאבלו סראביה, אדינסון קבאני ואחרים. אם אתחיל לקבל החלטות 'פוליטיות' אהיה אבוד, אז מה, אוכל להחליף רק את השחקן הצעיר ביותר"?

 
שחקן העבר כריסטוף דוגרי ביקר את הצרפתי: "כשראיתי את אמבפה מתנהג כך פשוט לא האמנתי, הוא נראה כמו ילד מפונק ורקוב. אני תמיד שמח לראות אותו, אבל הוא לא מכבד את המאמן וגם את שאר חבריו לקבוצה. לא אעריך אותו כפי שעשיתי בעבר, הוא מקלקל את הרושם"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי