0:2 לליון על מץ, ניס וברסט נפרדו בתיקו

שחקני ליון חוגגים
שחקני ליון חוגגים | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP via Getty Images

דמבלה ואאואר העניקו לקבוצה של רודי גארסיה שלוש נקודות שהעלו אותה זמנית למקום השישי. הקבוצה של פטריק ויירה הובילה 0:2 מול הקבוצה של באטוקיו, שביצעה קמאבק וסיימה ב-2:2

קבוצות: ליון ניס ברסט מץ
(גודל טקסט)

המחזור ה-26 של הליגה הצרפתית נפתח היום (שישי) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. ליון הצליחה לרשום 0:2 נאה על מץ, כאשר במשחק המוקדם של הערב ניס וברסט נפרדו ב-2:2 קצבי ודרמטי.

מץ – ליון 2:0
האורחת קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ועלתה, לפחות באופן זמני, למקום השישי. מנגד, המארחת נותרה במקום ה-15 ובפער של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, מוסא דמבלה העלה את ליון ליתרון בזכות פנדל מדויק. תוצאת המשחק נקבעה בתוספת הזמן של סיום ההתמודדות, כאשר שוער מץ עלה לכדור קרן של קבוצתו, אך הגנת ליון הצליחה להרחיק והוסם אאואר דהר עם הכדור 80 מטר וכבש מול שער חשוף.

ניס – ברסט 2:2
המארחת ידעה שניצחון יעלה אותה (לפחות זמנית) למקום החמישי והרגישה שהיא בדרך לשם עם פתיחה פשוט נהדרת למשחק. אדם אונאס העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-22 עם דחיקה מקרוב מול שער חשוף. קספר דולברג הכפיל את התוצאה 11 דקות לאחר מכן עם בעיטה חדה ופנטסטית מ-18 מטרים לפינה הקרובה של השוער ולרשת.

אם הקבוצה של פטריק ויירה חשבה שמכאן הכל יילך לה בקלות, לא כך חשבה האורחת, אצלה כריסטיאן באטוקיו, אקס מכבי תל אביב, רשם 90 דקות. רגע לפני הירידה למחצית, סמואל גרנדסיר צימק ל-2:1 עם שער מקרוב אחרי ריבאונד. ואז, בדקה ה-53, הגיע רגע לא נעים במשחק עבור דאנטה. בלם ניס כבש שער עצמי אומלל כשניסה להרחיק ובעט לתוך שערו כשעמד במרכז הרחבה שלו. תוצאת התיקו נותרה בעינה עד לסיום למרות לחץ כבד של המארחת, שלא הצליחה להשיג הכרעה. 

באטוקיו נאבק עם אלכס קלוד מאוריס (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי