דיווח: מאורו איקרדי הודיע לפריז סן ז'רמן שהוא לא יישאר

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

באיטליה טוענים שהחלוץ המושאל מאינטר, לו חוזה עד תום העונה בעיר האורות, בישר למנהל המקצועי לאונרדו כי אינו בכוונתו להמשיך בעונה הבאה. בתגובה, המועדון הפסיק את המגעים לרכישתו

(גודל טקסט)

מיני דרמה בצרפת. בצל התפשטות מגיפת הקורונה באירופה וחוסר הוודאות לגבי המשך עונת הכדורגל, באיטליה מדווחים היום (שישי) שמאורו איקרדי הודיע כי אין בכוונתו להמשיך בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה. באמצעות הסוכנת שלו ואשתו וונדה, החלוץ בישר על החלטתו בפני המנהל המקצועי לאונרדו.

בתגובה להחלטה של איקרדי, הקבוצה מעיר האורות, שהחזיקה בסעיף אשר מאפשר לה לרכוש את החלוץ מאינטר תמורת 70 מיליון יורו, הפסיקה את השיחות שהיא ניהלה עם ראשי הנראזורי במהלך התקופה האחרונה ולא מן הנמנע שבמוקדם או במאוחר היא תחל בחיפושים אחר חלוץ אחר, כשגם עתידון של אדינסון קבאני, שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב, עדיין לא ברור.

לפי הפרסומים, איקרדי אינו מרוצה ממעמדו בפריז סן ז'רמן. החלוץ אמנם פתח את הפרק שלו בצרפת בסערה ואף הבקיע 20 שערים ב-31 הופעות, אך העובדה שמקומו בהרכב לא היה מובטח בתקופה שקדמה לפגרת הקורונה הובילה להחלטה לא להמשיך את ההתקשרות. מי שנמצאת בתמונה לצרפו ומחפשת מחליף לגונסאלו הגיוואין היא יובנטוס, שעשויה לפנות לאינטר במטרה להאיץ את המהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי