מחזר אחריו? בעלי פ.ס.ז:' "לכריסטיאנו רונאלדו אין גבולות"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Marco BERTORELLO / AFP

לאור בחירתו לאדם המשפיע בעולם הכדורגל, נאסר אל חלאיפי התראיין ל"פראנס פוטבול", החמיא בצורה יוצאת דופן ל-CR7 ובחר להשוות אותו לאיברהימוביץ' ולבקהאם

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לקראת ריאיון שיתפרסם מחר במלואו עם בעלי פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, ב"פראנס פוטבול" פרסמו הערב (שני) קטעים נבחרים ובהם גם דברים מעניינים שאמר על כוכב יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, אולי בתור רמז לאפשרות שגם CR7 ינחת בסופו של דבר בעיר האורות לקראת סוף הקריירה, כפי שעשו כוכבים רבים בעבר.

כריסטיאנו רונאלדו חגג בפברואר האחרון את יום הולדתו ה-35, אולם פרישה מכדורגל לא נראית בעתיד הקרוב וכידוע באיטליה כבר עלו השערות וספקולציות בשבועות האחרונים על כך שהוא עשוי לעזוב את יובנטוס בקיץ הקרוב או בקיץ הבא, לקראת חוזהו המסתיים בטורינו ב-2022.

אל חלאיפי, שנבחר על ידי המגזין היוקרתי לאיש המשפיע בעולם הכדורגל ולכן גם התייצב לריאיון חגיגי, אמנם לא דיבר על אפשרות כזו או אחרת של צירוף הפנומן הפורטוגלי, אבל הרעיף עליו שבחים יוצאי דופן ולאחר מכן גם דיבר על דייויד בקהאם, מי שהגיע לפריז סן ז'רמן בגיל 37, ובכך העלה תהיות האם לא מדובר ברמז לעתיד.

"אני מעריץ את הרצון התמידי שלו, אין לו גבולות", אמר אל חלאיפי על כריסטיאנו רונאלדו, "שנה אחרי שנה הוא מוכיח עד כמה נחוש הוא ואת הרצון שלו להשתפר מיום ליום. הוא גם מאוד נחמד מחוץ למגרש ולא מתייחסים לזה או מכירים בזה מספיק".


עוד יגיע יום אחד לפריז? כריסטיאנו רונאלדו (Soccrates Images / Contributor)

על זלאטן איברהימוביץ' שהגיע לקבוצה בגיל 30 ושבר כל שיא אפשרי, אמר: "אם אני חושב על כל השחקנים שהצטרפו מאז הגעתנו לפריז סן ז'רמן, אני מדגיש את ההחתמה של איברהימוביץ'. הדמות שלו, המנהיגות, הכריזה, היכולת שלו לעשות דברים. הוא תמיד היה שם כשהיה צריך אותו, הוא ידע לעמוד באתגר.

"עליי גם להזכיר את דייויד בקהאם, שלמרות הזמן הקצר שלו בקבוצה הצליח להשפיע בצורה שלא תיאמן", הוסיף אל חלאיפי, "הדאגה שלו לפרטים הכי קטנים, הנחישות להצליח וההילה סביבו היו נכסים יקרים מאוד עבורנו. כך גם כריסטיאנו רונאלדו מראה נחישות ומונע מהרצון להשתפר, הוא דוגמה נהדרת לכל הספורטאים שבדרך".


זלאטן איברהימוביץ' ודייויד בקהאם, בימיהם בפריז (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי