אבל בכדורגל הצרפתי: ז'ורדן דיאקז הלך לעולמו בגיל 24

ז'ורדן דיאקז,
ז'ורדן דיאקז, | פריז סן ז'רמן

השחקן, שצמח במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן לצד קינגסלי קומאן ונחשב לכישרון מבטיח, מת מסיבה שטרם הותרה לפרסם. האלופה השתתפה בצער המשפחה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

טרגדיה בכדורגל הצרפתי. פריז סן ז'רמן הודיעה היום (שישי) על מותו של השחקן הצעיר ז'ורדן דיאקז, שהלך לעולמו מסיבה שטרם הותרה לפרסום. הכדורגלן בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של הקבוצה מעיר האורות לצד שמות נוצצים כמו קינגסלי קומאן ופרסנל קימפמבה ונחשב להבטחה גדולה, אך לא הצליח לבוא לידי ביטוי ונותר הרחק מאחורי חבריו.

מי שהודיעה לראשונה על מותו של דיאקז היא קבוצת החובבים גזלק אז'אקסיו, במדיה שיחק העונה. "המשפחה השניה שלך תמיד תחשוב עליך. תנוח בשלום, ז'ורדן", נכתב על ידי המועדון. מפריז סן ז'רמן, הקבוצה בה כאמור החל את דרכו, נמסר: "מוסרים את תנחומינו לבני משפחתו של ז'ורדן ולחבריו. הוא הותיר במועדון רק זיכרונות נעימות אצל כל מי שעבד איתו בקבוצות השונות".

לאחר שלא הצליח לפרוץ במדי פריז סן ז'רמן, דיאקז ניסה את מזלו בשווייץ, משם המשיך לליגת המשנה בקואטיה ואשתקד הוא חזר לצרפת והחל לשחק בליגות נמוכות. רגע השיא שלו בקריירה היה ללא צל של ספק זימונו לסגל נבחרת צרפת עד גיל 20 ששיחקה במסגרת טורניר טולון בקיץ 2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי