המו"מ יצא לדרך: פ.ס.ז' הציעה לאינטר 60 מיליון יורו על איקרדי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

בעיר האורות החליטו להשאיר את החלוץ המושאל, אך לא יממשו את האופציה שקיימת לרכוש אותו תמורת 70 מיליון יורו וינסו להפחית את הסכום. מנגד, נראה שקבאני יעשה את הדרך ההפוכה למילאנו ללא תמורה

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן נערכת לעזיבת אדינסון קבאני. אלופת צרפת הטרייה, שהוכתרה על אף שהעונה לא הגיעה לסיומה בעקבות נגיף הקורונה, מודעת לכך שהחלוץ האורוגוואי, מלך שערי המועדון בכל הזמנים שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-33, יעזוב עם תום חוזהו בחודש הבא ומסתמן כי יחתום באחת מבין אינטר ואתלטיקו מדריד, ובידיעה שגם קיליאן אמבפה יעזוב במוקדם או במאוחר, ככל הנראה בקיץ הבא, אין לה ברירה אלא להבטיח את הישארותו של מאורו איקרדי.

איקרדי הארגנטיני, שכידוע הושאל מאינטר העונה, רשם עונת בכורה מוצלחת בעיר האורות שכוללת 12 שערים בליגה הצרפתית וגם חמישה שערים בשישה משחקים בליגת האלופות, אלא שהאופציה לרכישתו עומדת על 70 מיליון יורו ומדובר בסכום שהמנהל המקצועי לאונרדו טען כי אין בכוונת המועדון לשלם. עם זאת, לפי "סקיי איטליה", בימים האחרונים נשלחה למילאנו הצעה רשמית בגובה 60 מיליון יורו עבור רכישת החלוץ – 50 מיליון יורו בתשלום מיידי ואילו 10 נוספים ישולמו בהתאם להישגי החלוץ והקבוצה.

לפריז סן ז'רמן אופציה לרכוש את איקרדי ללא כל מו"מ עד סוף חודש מאי, אך כאמור בקבוצה לא מעוניינים לשלם 70 מיליון יורו ומבינים שניתן יהיה להוריד את הסכום באמצעות מו"מ. כידוע, מערכת היחסים בין איקרדי לאינטר עלתה על שרטון בעונה שעברה וספק גדול אם הוא יוכל לשוב לקבוצה, כך שהאופציה למכור אותו לפ.ס.ז', גם אם בפחות מ-70 מיליון יורו, נראית כמשתלמת ביותר עבור הנראזורי – בוודאי אם קבאני יעשה את הדרך ההפוכה למילאנו ללא תמורה.




קבאני ואיקרדי (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי