לא עוזב לשום מקום: אנדרה וילאש בואש ימשיך במארסיי

אנדרה וילאש בואש
אנדרה וילאש בואש | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

למרות שרצה לעזוב יחד עם המנהל המקצועי אנדוני זוביזרטה, שפוטר מהקבוצה הצרפתית, הפורטוגלי הודיע לנשיא כי בכוונתו לסיים את חוזהו ב-2021 ולהוביל את שחקניו בשלב הבתים של ליגת האלופות

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

עד סיומה המוקדם של הליגה הצרפתית בעקבות משבר הקורונה, מארסיי ומאמנה אנדרה וילאש בואש חוו רנסנס משותף כאשר הקבוצה הצרפתית סיימה במקום השני והבטיחה את מקומה בליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2012/13, בעוד הפורטוגלי חזר בקול תרועה רמה לטופ הכדורגל האירופי אחרי שנתיים של הפסקה.

עם כל זאת, וילאש בואש סיים את העונה באכזבה גדולה לאחר שנודע לו שהמנהל הספורטיבי אנדוני זוביזרטה, שהביא אותו לסטאד ולודרום, פוטר ממארסיי אחרי קרוב לארבע שנים בקבוצה ובעקבות כך גם המאמן שקל לעזוב, אבל היום (שלישי) פורסם ב-'RMC' כי המנג'ר שינה את דעתו והחליט להישאר במארסיי עונה נוספת.

על פי הדיווח המאמן אמנם סירב להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, אבל הודיע לבעלים כי ישלים את חוזהו שיסתיים בקיץ 2021 על מנת להוביל את קבוצתו לליגת האלופות. מעבר לכך נשיא המועדון ז'אק-הנרי איראוד הסביר את החלטתו להתיר את חוזהו של זוביזרטה והודיע כי הוא הולך לפצל את התפקיד למנהל לענייני כדורגל ולמנות אדם נוסף שינהל את העניינים הכספיים וכתב ברשתות החברתיות: "העולם משתנה, כך גם אולימפיק מארסיי".

ב"רדיו מונטה קרלו" צוטט אחד השחקנים עם היוודע על המשך דרכו של המאמן: "כולנו אמרנו לו שאנחנו אוהבים אותו ורוצים שהוא יישאר. לא התחננו בפניו, אבל זה לא היה רחוק מכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי