בגלל מסימיליאנו אלגרי: הרוחות סוערות בפריז סן ז'רמן

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | GettyImages

על פי דיווח ב"לאקיפ", לאונרדו מעוניין שאקס יובנטוס יאמן את אלופת צרפת בעונה הבאה, בעוד נשיא המועדון תומך בתומאס טוכל שחתום עד יוני 2021

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הליגה הצרפתית בוטלה כבר לפני כחודש וחצי וקיומו של גמר הגביע נגד סנט אטיין בסימן שאלה, אך פריז סן ז'רמן כבר חושבת על העונה הבאה ועל פי דיווח שפורסם היום (שישי) ב"לאקיפ", הרוחות במועדון לא שקטות בשל מחלוקת בנוגע לזהות המאמן: המנהל המקצועי לאונרדו מעוניין להחתים את אקס יובנטוס מקס אלגרי, אולם במועדון מגבים את המאמן הנוכחי תומאס טוכל.

בצרפת טוענים כי לאונרדו רואה באלגרי, שכזכור החליט לקחת שנת שבתון ולא אימן בעונה הנוכחית, כמועמד האידיאלי לקבוצה מעיר האורות. בכלל, הברזילאי הוא חסיד ידוע של הכדורגל האיטלקי: מעבר לעובדה שאת הפרק המוצלח ביותר בקריירת המשחק שלו הוא העביר במדי מילאן, בקדנציה הראשונה שלו כמנהל מקצועי בפ.ס.ז' לאונרדו החתים לא מעט כוכבים מהסרייה A, ביניהם אדינסון קבאני, מרקו וראטי ותיאגו סילבה.

למרות רצונו של המנהל, טוכל חתום במועדון הפריזאי עד יוני 2021 ולפי הדיווחים בצרפת ובאיטליה, הנשיא נאסר אל-חלאיפי נחוש לתת בו אמון לפחות לעוד עונה אחת. במקביל, שמו של אלגרי קושר גם לקבוצות בפרמיירליג, ביניהן ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי