נפתחה חקירה רשמית בצרפת: אשרף חכימי מואשם באונס

play
אשרף חכימי, שחקן פריז סן ז'רמן | GettyImages, ANNE-CHRISTINE POUJOULAT
"האדישות של בנזמה מבלבלת את ריאל מדריד ואנצ'לוטי" 02:04

מגן פריז סן ז'רמן ונבחרת מרוקו הכחיש בתוקף את ההאשמות, אך לאחר שהתייצב לחקירה ראשונית מדווח כי יוגש נגדו כתב אישום

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כתב אישום יוגש נגד אשרף חכימי, כך על פי דיווח הבוקר (שישי) בסוכנות הידיעות AFP. בתחילת השבוע פורסם בצרפת על צעירה מקומית שהגיעה לתחנת משטרה בפריז וטענה כי נאנסה על ידי כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת מרוקו, אך סירבה להגיש תלונה נגד הכדורגלן שבאמצעות עורכי דינו הכחיש בתוקף את הדברים. כעת, לאחר שהמגן זומן לחקירה ראשונית שנפתחה חרף העובדה שהצעירה סירבה להתלונן, פורסם כי הוחלט לקחת את החקירה מספר צעדים קדימה ולהגיש כתב אישום נגד המגן.

הקורבן לכאורה היא צעירה בת 23 מוואל דה מארן שסיפרה כי בחודשיים האחרונים הייתה בקשר עם חכימי שהחל דרך האינסטגרם. לדבריה ההיכרות נוצרה באמצעות הודעות ברשתות החברתיות, ובסופו של דבר הם נפגשו ב-25 בפברואר, ערב הקלאסיקו בין פ.ס.ז' למארסיי שממנו נעדר עקב פציעה. לדבריה חכימי הזמין לה מונית שתיקח אותה אליו לביתו בבולון טסיפרה לחוקרים כי במהרה "העניינים יצאו משליטה" עד שבוצעה חדירה בניגוד לרצונה וחרף התנגדותה..

השחקנית הספרדייה היבה אבוק ובן זוגה אשרף חכימי
היבה ואשרף חכימי | אימג'בנק GettyImages, Daniele Venturelli

חכימי בן ה-24, מרוקני יליד ספרד, החל את הקריירה בריאל מדריד ובהמשך שיחק גם בבורוסיה דורטמונד ובאינטר, לפני שעבר בקיץ 2021 לפריז סן ז'רמן. במאי 2021, במהלך מבצע "שומר חומות", התבטא המגן ברשתות החברתיות נגד מדינת ישראל ובעקבות כך ספג קריאות בוז כאשר הגיע עם קבוצתו למשחקי הסופר-קאפ הצרפתי שנערכו בישראל בשני הקיצים האחרונים. הדבר חזר על עצמו גם במשחק מול מכבי חיפה בליגת האלופות בספטמבר.

במונדיאל נחשפנו גם לזוגתו של חכימי, היבה אבוק בת ה-36, שחקנית ספרדייה ממוצא לובי, טוניסאי ואנדלוסי שגדולה ממנו בכ-12 שנה.