פיליפ לאהם תוקף: "הכישרון של אמבפה לא מתאים לפ.ס.ז'"

זה לא עובד. אמבפה | רויטרס

שחקן העבר חושב שקבוצת הפאר היא "כמו חנות יוקרה - פריטים יפים שכולם מעריצים אבל אף אחד לא יכול להרשות לעצמו. זה פרויקט לא שלם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בעוד פריז סן ז'רמן עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, ברחבי היבשת ממשיכים לנתח את הכישלון של הפרויקט הגרנדיוזי בבירת צרפת.

קפטן באיירן מינכן ונבחרת גרמניה לשעבר פיליפ לאהם התראיין ל"לאקיפ" ולא חסך בביקורת. "למועדון הזה יש בעיה בסיסית – מדובר באסופה לא מושלמת שמזכירה חנות יוקרה", אמר שחקן העבר הגרמני. "הכל עולה המון כסף, פריטים יפים שכולם מעריצים אבל אף אחד לא יכול להרשות לעצמו. זה מושך תשומת לב אבל עובד רק מבחינה כלכלית. זה פרויקט לא שלם".

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה
זה לא עובד. אמבפה | רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

"מקורבי מסי לא פוסלים חזרה לברצלונה. ליאו מרגיש שזה הבית שלו"
דני אלבס במכתב מהכלא לאשתו: "אוכיח את חפותי לכל העולם"
ריאל מדריד סימנה את כוכבה הצעיר של סלטה ויגו, גבריאל וייגה

לאהם סימן שתי דמויות עיקריות שמגלמות את הבעייתיות באלופת צרפת – קיליאן אמבפה ומרקו וראטי. "הסיפור של אמבפה הוא עניין בפני עצמו", אמר. "אין ספק שיש לו את כל היכולות של שחקן-על והוא שולט בליגה הצרפתית. אבל הכישרון שלו לא מתאים ליתר הקבוצה. אני לא יכול לדמיין איך הקריירה שלו תיראה אחרת אם הוא יישאר שם".

על וראטי אמר שחקן העבר הגרמני: "הוא דוגמא טובה. כן, הוא שחקן טוב, בטוח עם הכדור ומתקל נקי. אחד השחקנים הכי טובים בנבחרת איטליה, אבל בפריז הוא לא למד כיצד לאזן את הקבוצה. לכן, אין חיבור בינו ובין חבריו לקבוצה. בגומלין במינכן הוא איבד כדורים פשוטים שגרמו לשערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי