לאונרדו תקף: "אמבפה לא מנהיג, הגיע הזמן שיעזוב את פ.ס.ז'"

המנהל הספורטיבי לשעבר, שעזיבתו בקיץ שעבר הייתה לפי הדיווחים תנאי שהציב החלוץ, יצא נגדו: "ההתנהגות שלו מראה שהוא עדיין לא מסוגל להוביל קבוצה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בזמן שקיליאן אמבפה מסתובב תחת אבטחה כבדה בפעילות ההתנדבותית שלו בקמרון, מולדתו של אביו, הסוגיה שלו ממשיכה להעסיק את פריז סן ז'רמן, שכזכור הציבה בפניו אולטימטום: תחדש חוזה או שתעזוב מיד תמורת 200 מיליון יורו לפחות.

מי שהביע הערב (ראשון) את דעתו בעניין הוא לאונרדו, לשעבר המנהל הספורטיבי של אלופת צרפת, שבריאיון ל"ל'אקיפ" קרא לאמבפה לעזוב. "לטובת פ.ס.ז', אני חושב שהגיע הזמן של אמבפה לעזוב, לא משנה איך", אמר הברזילאי שגם שיחק במועדון ב-1996/97. "פריז סן ז'רמן הייתה קיימת לפני קיליאן ותישאר גם אחריו. הוא נמצא בפריז שש שנים ובתקופה הזו חמישה מועדונים שונים זכו בליגת האלופות. זה אומר שאפשר בהחלט לקחת את התואר הזה גם בלעדיו".

בינתיים: קיליאן אמבפה בקמרון

עוד בנושא

קיליאן אמבפה תוקף את פ.ס.ז' ה"מפולגת": אל חלאיפי "בשוק", השחקנים נגדו
פ.ס.ז' נגד אמבפה: "הסבת לנו נזק, נצטרך למכור את חבריך לקבוצה"
ארסנל חצתה את רף המיליארד יורו ומי בטופ? הסגלים הכי יקרים בעולם
לואיס אנריקה מונה למאמן פ.ס.ז', אל חלאיפי עקץ את אמבפה

לאונרדו גם תקף: "ההתנהגות שלו בשנתיים האחרונות מראה שאמבפה הוא עדיין לא שחקן שמסוגל באמת להנהיג קבוצה. הוא שחקן נהדר, לא מנהיג. הוא סקורר גדול, לא אדם יצירתי. קשה לבנות קבוצה סביבו".

רק נציין שבשנה שעברה, כאשר לאונרדו פוטר מפ.ס.ז', הדיווחים בצרפת היו כי אמבפה דחף לכך, לאור היחסים הרעועים ביניהם. "אף אחד לא אמר לי שעזיבה שלי היא תנאי להשארת אמבפה", הגיב אז הברזילאי להתרחשויות.