לואיס אנריקה כבר בלחץ? "אנחנו רחוקים מאוד מאיפה שאני רוצה להיות"

לואיס אנריקה | Jean Catuffe / Contributor

פריז סן ז'רמן סיימה בתיקו שני ברציפות, על אף חזרתו של אמבפה: "אם נרצה להתחרות, לא נוכל לשחק ככה". דמבלה: "מרתיח שלא ניצחנו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לא כך חשב לואיס אנריקה שתיראה תחילת דרכו בפריז סן ז'רמן – שני משחקים בליגה, שני תוצאות תיקו. ובניגוד למחזור הראשון, הפעם הוא קיבל בחזרה את קיליאן אמבפה – בדקה ה-51, כשהאלופה ב-0:0 מול טולוז, שלף המאמן את הכוכב הגדול מהספסל, וזה השיב לו באופן כמעט מיידי. אמבפה סחט פנדל, כבש אותו וגילה שיתוף פעולה מוצלח עם המחליף הנוסף, עוסמאן דמבלה, שרשם בכורה לא רעה. אלא שהיריבה השוותה עם פנדל מאוחר משלה, וסחטה 1:1 מפתיע בסיום.

מאמן פריז סן ז'רמן לואיס אנריקה
"היינו צריכים לנצח". לואיס אנריקה | GettyImages, Charly TRIBALLEAU / AFP

"המטרה היא לא לרוץ משער אחד לשני, לא בניתי את הקבוצה בשביל זה", אמר המנג'ר המתוסכל בסיום. "אני לא מודאג, כי זו רק תחילת העונה, אבל הקבוצה הזו מאוד רחוקה מאיפה שאני רוצה להיות, בעיקר התקפית. נמשיך לעבוד. במחצית השנייה התחלנו לאבד כדורים וגם ספגנו. אם נרצה להיות קבוצה תחרותית בליגה ובליגת האלופות, לא נוכל לשחק ככה. כמובן שזה מאכזב, זה משחק שהיינו צריכים לנצח. איבדנו שליטה במשחק במחצית השנייה. מדוע אמבפה ודמבלה לא פתחו? אני המאמן ואני בוחר מי פותח, זה פשוט מאוד".

דמבלה עצמו אמר על הבכורה שלו: "זה היה נחמד, אבל גם מתסכל שספגנו וסיימנו בתיקו. איבדנו כדורים מטופשים, זה מכעיס אותי מאוד שלא ניצחנו". על החחמצה שלו במהלך המחצית השנייה אמר: "בפעם הבאה אני אבקיע, בדרך כלל אני מבקיע ממצבים כאלה. אם הייתי כובש, והיינו מובילים 0:2, המשחק היה נגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי