בלאגן במארסיי: הנשיא קיבל איומים על חייו, יעזוב יחד עם המאמן?

play
אפיזודה קצרה. מרסלינו | אימג'בנק GettyImages, CLEMENT MAHOUDEAU/AFP
תיקתקנו, סיכום אירועי היום – 19.9 05:51

סערה בדרום צרפת לפני המפגשים מול אייאקס ופ.ס.ז': פאבלו לונגוריה מתלבט אם להתפטר בעקבות איומי האולטראס, מרסלינו יכריע לפי החלטתו

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר ליון סערה בעקבות הפיטורים של לורן בלאן והחלפתו בפאביו גרוסו, וכעת מועדון פאר צרפתי נוסף נכנס לסחרור. הנשיא פאבלו לונגוריה ספג איומים על חייו מארגון אוהדי האולטראס של הקבוצה מדרום צרפת, ולפי דיווח ב-"RMC" הוא שוקל את המשך דרכו במועדון. אם יחליט להתפטר, המאמן הספרדי מרסלינו ילך בעקבותיו על אף שהגיע רק בקיץ האחרון.

בעוד ליון פתחה את העונה בצורה מזעזעת ומצאה את עצמה מתחת לקו האדום, מארסיי החלה את העונה שעברה טוב בהרבה כשהיא מדורגת במקום הרביעי אחרי חמישה מחזורים ורחוקה שתי נקודות מפסגת הטבלה. לפי הדיווחים המאמן כבר שוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה והודיע על בחירתו לעזוב, ואם הצעד אכן יתממש – זה יהיה תוצאה ישירה של האיומים והעזיבה של בן ארצו.

המשחק הרשמי של מארסיי הוא כבר בעוד יומיים, כאשר הם יתארחו אצל אייאקס בחמישי בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית. הצרפתים וההולנדים הוגרלו לבית המוות של המפעל, בו נמצאות גם ברייטון וא.א.ק אתונה. בהנחה שהתפטרותו של מרסלינו תהפוך לרשמית עד אז, מי שיעמוד זמנית על הקווים ביום חמישי הוא אגדת המועדון ז'אן פייר פאפן.

התקופה המאתגרת של מארסיי לא תסתיים שם, וכבר ביום ראשון תתארח ל"קלאסיק" הצרפתי אצל פריז סן ז'רמן. לאחר מכן הם יתארחו אצל מוליכת הטבלה במונאקו, ואז יארחו בליגה האירופית את ברייטון.

מרסלינו מאמן מארסיי
אפיזודה קצרה. מרסלינו | אימג'בנק GettyImages, CLEMENT MAHOUDEAU/AFP

מרסלינו, שהחליף הקיץ את איגור טודור, יצא לראשונה מספרד לאחר שנחשב לאחד המאמנים המוערכים בלה ליגה. הוא אימן בשנים האחרונות את סביליה, ויאריאל, ולנסיה ואתלטיק בילבאו, ויש לו זכייה בגביע הספרדי עם העטלפים ובסופרקאפ עם הבאסקים. לונגוריה הגיע למארסיי בקיץ 2020, ובפברואר 2021 שודרג לתפקיד הנשיא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי