דשאן: "טודיבו לא היה צריך לחייך בדקת הדומיה. מקווה שלמד לקח"

הבלם התנצל וההתאחדות הצרפתית הבהירה שלא ייענש, אבל מאמן הטריקולור רמז שזו הייתה הסיבה לכך שהוא לא שותף בשני המשחקים בחודש שעבר

קבוצות: ניס
(גודל טקסט)

ההתאחדות הצרפתית הודיעה בזמנו כי החליטה שלא להעניש את הבלם ז'אן-קלר טודיבו שנתפס צוחק בזמן דקת הדומיה לזכרם של הקורבנות בישראל ובעזה לפני המשחק נגד הולנד בחודש שעבר, אבל היום (רביעי) חשף המאמן דידייה דשאן שהבלם בכל זאת נענש בעקבות התנהגותו.

טודיבו, בלם ניס, זומן לשימוע על ידי ההתאחדות שבו הסביר כי היה זה 'צחוק עצבני' שנבע מלחץ וחזר על כך שלא הייתה בכוונתו לגחך, לזלזל או חלילה להתבדח, בנוסף דיבר על כך ופרסם התנצלות פומבית. טודיבו נמנה עם הסגל הרחב של נבחרת צרפת וממעט לשחק, למעשה רשם רק הופעה אחת בקריירה, אבל בעקבות בעיית פציעות זומן לשני המשחקים והציפייה הייתה שישותף לפחות באחד מהם. עם זאת, דקות הוא לא קיבל באותו חלון משחקים, ישב על הספסל פעמיים ונותר עם אותה הופעה בודדת במאזנו בהפסד לגרמניה במשחק הידידות בספטמבר.

ז'אן-קלר טודיבו באימון נבחרת צרפת
בכל זאת נענש בעקבות התנהגותו בדקת הדומיה | אימג'בנק GettyImages

בכתבה שפורסמה הערב בתקשורת הצרפתית, דשאן דיבר על כך שטודיבו לא שותף כלל בשני המשחקים ונשאל האם יש קשר להתנהגותו בדקת הדומיה: "בניס הוא לא הפסיד דבר או נענש, אבל טוב שהוא התבטא והסביר את עצמו. הוא לא היה צריך לחייך את החיוך והזה ואני מקווה שזה לקח שהוא למד"', הבהיר מאמן הטריקולור שאמנם לא הצהיר שטודיבו נענש על ידו, אבל העביר את המסר בין השורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי