בצל הדיווחים על ריאל מדריד, קיליאן אמבפה התוודה והדהים את העולם

play
קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן | רויטרס
אמבפה כבש שלושער, אסנסיו עם בישול מרהיב: צפו ב-0:9 פריז סן ז'רמן 03:00

בזמן שנטען כי הוא סגר את תנאיו בריאל מדריד לעונה הבאה, כוכב פ.ס.ז' סיפק הצצה נדירה ויוצאת דופן לחייו: "איבדתי את הספונטניות והאנושיות, אני מתגעגע לפשטות". צפו בקטע שכל צרפת מדברת עליו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הבוקר (שני) נפתח עם דיווח מרעיש, לפיו קיליאן אמבפה סגר את תנאיו בריאל מדריד. עד שנדע אם העסקה המדוברת באמת תצא לפועל, כוכב פריז סן ז'רמן ממשיך להיות הספורטאי הכי מדובר בצרפת, כשבעוד עשרה ימים, ב-18 בינואר, ישודר ריאיון יוצא דופן עם הכדורגלן. אמבפה התארח בתוכנית-'Envoyé Spécial', שבה הוא סיפר בין היתר עד כמה הוא מתגעגע לחיים שלפני ההצלחה.

הטיזר לתוכנית שפורסם על ידי המראיינת, אליז לוסט, מציג מצוקה מסוימת שמלווה את החלוץ המפורסם, ששיתף כי הוא כבר לא יכול ליהנות מחיים רגילים. "אני מתגעגע לדברים פשוטים, כמו מטלות בית. למשל, כשאבא שלי היה מבקש ממני ללכת להביא משהו מהחנות", חשף בן ה-24.

"הייתי משלם הרבה כסף עכשיו כדי לעשות דברים מהסוג הזה, דברים שאין להם שום משמעות בעיני רוב האנשים", התוודה אמבפה. כשאתה אחד מהכדורגלנים הכי מוצלחים ומפורסמים בעולם עם קהל של 111 מיליון עוקבים ברשתות, כמובן שאי אפשר סתם ללכת לסופר או למכולת. 

אחד הרגעים המסקרנים ביותר בטריילר הוא כשהמראיינת שאלה אותו מה הוא היה עושה אם יכול היה ליהנות עכשיו מיום שגרתי לגמרי. "הייתי מבלה את היום הזה בחוץ, באוויר הפתוח, ללא ספק. הייתי עושה הכל, פשוט מה שבא לי – בלי לחשוב. איבדתי את הספונטניות, את האנושיות, לרצות לעשות משהו ופשוט לעשות אותו בלי לחשוב. בחיים שלי הכל עניין של ארגון, הכל מאורגן", חשף אמבפה את הצדדים הפחות נוצצים בפרסום.

"הייתי הולך לאכול בשקט במסעדה, הייתי יוצא עם החברים שלי, הייתי חוגג בלי שאף אחד ניגש אליי ולמחרת בבוקר הייתי אוכל ארוחת בוקר בשמש במרפסת. בקיצור, הייתי נהנה מהדברים הפשוטים בחיים", סיכם וגרם לצופים לסקרנות לקראת הראיון המלא. למרות הכל, הצרפתי הדגיש כי הוא "לא מתחרט" על אורח חייו הנוכחי. לא שחשבנו אחרת.  בכל אופן, אנחנו כבר לא יכולים לחכות, ואתם?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי