הפעם ריאל מדריד לא תסלח לו: "קיליאן אמבפה יישאר בפריז סן ז'רמן"

play
קיליאן אמבפה | Dean Mouhtaropoulos / Staff
אמבפה כבש שלושער, אסנסיו עם בישול מרהיב: צפו ב-0:9 פריז סן ז'רמן 03:00

לואיס פרננדס טוען שהכוכב ימשיך בעיר האורות: "לא סתם צירפו את שני החברים הטובים שלו". בספרד סבורים שצעד כזה יחסל סופית את סיכוייו להצטרף לבלאנקוס בעתיד

(גודל טקסט)

עתידו של קיליאן אמבפה ממשיך להסעיר את עולם הכדורגל. כידוע, הכוכב הצרפתי יהפוך בתום העונה לשחקן חופשי והדיווחים בנוגע לעתידו ממשיכים לזרום בקצב מסחרר, כשלאחרונה דווח שהוא סגר בריאל מדריד, אך בסביבתו מיהרו להכחיש. בינתיים, בספרד סבורים שליברפול לא נמצאת בתמונה ושהמאבק האמיתי הוא בין פריז סן ז'רמן לבלאנקוס, כפי שהיה ב-2022, אז בחר השחקן בסופו של דבר להישאר בעיר האורות.

לואיס פרננדס, מאמן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל בעבר, ששיחק במשך שמונה שנים בפריז ובהמשך גם אימן אותה, התייחס לעתיד אמבפה. "הוא יישאר בפ.ס.ז'", קבע והסביר: "כשאני קורא ושומע את ההצהרות של כולם, מנשיא המועדון שלוקח יוזמה ומדבר על הנושא ועד השחקן עצמו שמתראיין אחרי משחקים, אני חושב שהוא ימשיך. לא סתם צירפו את רנדל קולו מואני ועוסמאן דמבלה שהם חברים מאוד טובים שלו. בונים כאן פרויקט שהוא רוצה להיות חלק ממנו".

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה במדים לתמיכת בלהט"ב, 2021 | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

בספרד נכתב שאם אמבפה יחליט להישאר בפריז סן ז'רמן גם הפעם, "סביר מאוד שפלורנטינו פס יאבד בו כל אמון ונראה שהסיכוי שלו להצטרף לריאל מדריד בכל שלב בקריירה יגיעו לקיצו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי