"קיליאן אמבפה הודיע לנשיא פ.ס.ז' שיעזוב בקיץ"

הכתבים הבכירים באירופה מיישרים קו עם הדיווח, לפיו ראשי המועדון הצרפתי התבשרו על ההחלטה של הכוכב. ריאל מדריד פייבוריטית "אך שום דבר לא חתום", פ.ס.ז' תחסוך 200 מיליון יורו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

צעד נוסף בדרך להכרעת עתידו של קיליאן אמבפה נעשה הערב, כך לפי שורת דיווחים ברחבי אירופה. מספר עיתונאים בכירים פרסמו הערב (חמישי) בזה אחר זה כי כוכבה של פריז סן ז'רמן הודיע לנשיא המועדון, נאסר אל חלאיפי, על כך שיעזוב את הקבוצה בתום העונה. ב"לה פריזיאן" נטען כי אמבפה הודיע בעצמו לאל חלאיפי ביום שלישי בתום האימון, ולאחר מכן הנשיא זימן אליו את המאמן לואיס אנריקה והיועץ לואיס קמפוס כדי לבשר להם על כך.

אמבפה כידוע מסיים את חוזהו בתום העונה ויהפוך לשחקן חופשי. המשמעות היא שפ.ס.ז' לא תקבל עליו דמי העברה בהנחה שבאמת יעזוב, אולם היא תחסוך בונוסים כאלה ואחרים שהייתה צריכה לשלם לו מעבר לשכרו אם היה נשאר גם בעונה הבאה בעיר האורות – סכום המוערך ב-200 מיליון יורו.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן
שלוש דקות שעשו את ההבדל. אמבפה | אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד היא הפייבוריטית המובהקת להנחית את אמבפה בקיץ, אך אי אפשר להתייחס לכך כמובן מאליו. לפי פבריס הוקינס מ"RMC", "שום דבר עדיין לא חתום". השבוע דווח ב"את'לטיק" כי בסביבתו של הצרפתי לא השתכנעו מההצעה שהגישו הבלאנקוס, וכי מבחינה כלכלית היא נמוכה מזו שהוגשה לפני שנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי