נעליים ענקיות: המועמד להחליף את קיליאן אמבפה בפריז סן ז'רמן

קיליאן אמבפה חוגג שער לזכות פריז סן ז'רמן | GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

דיווח: אלופת צרפת נערכת לעזיבת הכוכב הגדול לריאל מדריד. ראשפורד עשוי להצטרף, גם כוכבי ברצלונה, נאפולי ובאיירן מינכן ברשימות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן החלה להיערך ליום שאחרי קיליאן אמבפה וכבר סימנה מחליף. עזיבת הכוכב תחסוך לקבוצה מעיר האורות לא מעט כסף, ותקציב הרכש של המאמן לואיס אנריקה צפוי לעמוד בקיץ על לא פחות מ-200 מיליון יורו. על פי הדיווח, מרקוס ראשפורד, שרשם עונה פחות טובה במנצ'סטר יונייטד, הוא אחד המועמדים הבולטים להיכנס לנעליים הגדולות שלך מלך שערי המועדון.

שם גדול נוסף שנמצא חזק ברשימות של פ.ס.ז' הוא ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי, שהאריך לאחרונה את חוזהו במועדון ויוכל להצטרף אם הצרפתים ישלמו את סעיף השחרור. שחקן נוסף ודי מפתיע ברשימת המועמדים לעבור לפריז הוא גאבי, שמכירתו עשויה לסייע לברצלונה מבחינה כלכלית.

"לואיס אנריקה ישמח לעבוד איתו שוב", נכתב בתקשורת האגנילת לאחר שהוזכר כי המאמן היה זה שהעניק לשחקן הצעיר את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ספרד. מועמד נוסף לעבור לפריז הוא יוזואה קימיש מבאיירן מינכן שעשוי לעזוב את המועדון ושמו נקשר ללא מעט מועדוני פאר.

בקרוב בעיר האורות? | GettyImages, Nathan Stirk

כזכור, אתמול חשפו ב"מארקה" הספרדי כי קיליאן אמבפה חתם בריאל מדריד עד 2029. על פי הדיווח הקשר הראשוני נוצר בינואר, אז אמבפה חתם על מעין "זיכרון דברים" עם ריאל מדריד ודרש במקביל מפריז סן ז'רמן לכבדו ולא לשלוח עוד הצעות לחידוש. אמבפה צפוי להרוויח בסביבות 20 מיליון יורו נטו לעונה ביאל מדריד ובנוסף יהיו לו בונוסים שמנים על שערים, תארים, פרס כדור הזהב וכדומה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי