אם אמבפה יעבור לריאל מדריד: רשימת המחליפים האפשריים שסימנו בפריז סן ז'רמן

חלוץ פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה | GettyImages

לאור מעברו הצפוי של הסופרסטאר לבלאנקוס, באלופת צרפת כבר התחילו לעבוד על היורשים העתידיים שיצטרכו למלא את החלל העצום שיותיר אמבפה. השחקן עליו ייאלצו לשלם הון עתק, היעד הריאלי והפנטזיות של לואיס אנריקה: מי יגיע לפארק דה פראנס?

(גודל טקסט)

נדמה שהפעם זה סופי. אחרי סאגה ארוכה שנמשכה כמעט שלוש שנים, כל הסימנים מצביעים על כך שקיליאן אמבפה יעזוב בקיץ הקרוב את פריז סן ז'רמן ויצטרף לריאל מדריד בהעברה חופשית, באחד המהלכים הגדולים של השנים האחרונות בכדורגל העולמי.

כעת, לאחר שגם באלופת צרפת התחילו להפנים כי מדובר בעובדה מוגמרת, במועדון כבר התחילו לעבוד על מחליפים אפשריים שינסו למלא את החלל העצום שישאיר הסופרסטאר הצרפתי בהתקפת הקבוצה. בין השמות הבולטים שהוזכרו כמועמדים להגיע לעיר האורות אפשר למצוא את רפאל לאאו, קשרה של מילאן, שרק בשנה האחרונה חידש את חוזהו בקבוצה עד שנת 2028 ועל כן הרוסונרי עתידים להקשות על עזיבה של הפורטוגלי המלהיב.

ויקטור אוסימן | רויטרס

לכן, המועמד הריאלי ביותר שעשוי לקחת את המושכות בחלק הקדמי של פ.ס.ז' הוא ויקטור אוסימן, שכבר הודיע כי לא ימשיך לשחק בנאפולי בעונה הבאה. אגב, הניגרי המצוין הוזכר גם כמועמד מוביל להגיע לארסנל ולצ'לסי, שזקוקות לחלוץ דומיננטי לא פחות מהפריזאים.

שחקנים נוספים ששמם נזרק בהקשר פריז סן ז'רמן הם ראפיניה מברצלונה, ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי ואף חברו לקבוצה של אוסימן, חביצ'ה קבארצחליה הגאורגי. לאור עזיבתו הצפויה של אמבפה, צפוי לנו קיץ מעניין במיוחד בפארק דה פראנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי