מתיחות גדולה בפ.ס.ז': קרב העקיצות בין אמבפה לאנריקה

לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

ברקע מעברו הצפוי של הכוכב לריאל מדריד בקיץ הקרוב, נחשפת מערכת היחסים העכורה שלו עם המאמן הספרדי. מהלך הענק יעשה טוב לשני הצדדים?

(גודל טקסט)

לאט לאט, פריז סן ז'רמן נאלצת להשלים עם העובדה שקיליאן אמבפה לא יהיה חלק מהקבוצה שלה בעונה הבאה. על פי כל הדיווחים ברחבי אירופה, כוכב העל הצרפתי ככל הנראה יעבור בקיץ לריאל מדריד כשחקן חופשי ויעזוב את אלופת צרפת לאחר שש שנים במדי המועדון.

כעת, נחשפים יותר ויותר פרטים לגבי מעבר הענק- כאשר הפעם הזרקור הולך ללואיס אנריקה, מאמן הפריזאים. "לואיס אנריקה לא אוהב את קיליאן אמבפה", טוען כריסטוף דוגארי, שחקן העבר הצרפתי, שהוסיף: "הוא לא אוהב את האופן בו הוא משחק ואת הגישה שלו. אני לא חושב שהוא מסתיר את זה טוב, אבל אין לו יותר מדי ברירה", אמר.

כזכור, במהלך משחק הליגה האחרון, לואיס אנריקה הדהים והחליט להחליף את אמבפה כאשר פ.ס.ז' פיגרה 1:0 נגד ראן. החלטה זו ספגה ביקורות רבות, וכעת נדמה כי המעבר של אלוף העולם לשעבר לבלאנקוס עוד עשוי להתברר כמהלך נכון עבור שני הצדדים. אמבפה, אגב, לא נותר אדיש לחילוף והבהיר למאמנו: "אתה יכול להחליף אותי, אבל אני אוכיח לך שאני הכי חזק ושאני אגרום לך לנצח, כי אני רוצה לסיים כאן את תקופתי בטעם טוב".

חלוץ פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי