הטרבל עוד אפשרי: פריז סן ז'רמן עלתה לחצי גמר הגביע הצרפתי

play
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג עם לוקאס בראלדו | רויטרס
צפו: קיליאן אמבפה חזר להרכב וכבש, פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את ניס 01:42

אמבפה חזר להרכב וכבש, רואיס ניצל טעות של בולקה ובראלדו חגג שער בכורה ב-1:3 על ניס. ראן מחכה בחצי הגמר ב-3 באפריל

(גודל טקסט)

שנתיים אחרי שהודחה מהגביע הצרפתי על ידה בפנדלים בפארק דה פראנס, פריז סן ז'רמן סגרה חשבון עם ניס כשהעפילה הערב (רביעי) לחצי גמר עם 1:3 ביתי. מרצ'ין בולקה, אקס פ.ס.ז' שכיכב אז בין הקורות, היה הפעם הגיבור הטרגי והמשיך את התקופה האיומה של ניס, שאיבדה גובה גם בליגה עם נסיגה מהמקום השני לשישי. פ.ס.ז' ממשיכה לחלום על טרבל בעונת הפרידה מקיליאן אמבפה, כשהאליפות כבר מונחת בכיס, בחצי גמר הגביע מחכה לה ראן וביום שישי היא תדע מי תהיה יריבתה ברבע גמר ליגת האלופות.

לואיס אנריקה החזיר את מרבית כוכביו ל-11 אחרי ה-2:2 בליגה מול ריימס, כולל ג'אנלואיג'י דונארומה וכמובן אמבפה, שבדקה ה-14 ביצע דאבל-פס נפלא עם פביאן רואיס ובעט בין רגליו של בולקה. השוער הפולני ביצע שגיאה קשה כשהסתבך ברחבה בדקה ה-33, בעט על עוסמאן דמבלה ואז לא מצא את הכדור. שחקן הכנף הגיב מהר יותר והכין לרואיס שהכפיל את היתרון. המארחת דאגה להחזיר את ניס למשחק, עם טעות של לוקאס הרננדז שהרחיק על לי קאנג-אין ואפשר לגאטן לאבורד לצמק בדקה ה-37, אבל הבלם הברזילאי לוקאס בראלדו נגח את השלישי בדקה ה-60, חגג שער בכורה בפריז והוציא את הרוח מהמפרשים של ניס.

לוקאס בראלדו שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער
שער ראשון מאז נרכש מסאו פאולו. לוקאס בראלדו | רויטרס

כאמור, פ.ס.ז' תארח בחצי הגמר את ראן ב-3 באפריל. יום לפני כן, ליון תארח את ולנסיין מהליגה השנייה בניסיון להגיע לגמר לראשונה מאז 2012.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי