11 חודשים אחרי שנפצע קשה ויצא מתרדמת: ריקו ישוב לאימונים

play
סרחיו ריקו שוער פריז סן ז'רמן | GettyImages, Eurasia Sport Images
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4 04:46

השוער הספרדי שנפגע בראשו, עבר בדיקות רפואיות מקיפות על ידי הצוות הרפואי של פריז סן ז'רמן וקיבל אור ירוק לחזור לפעילות ספורטיבית

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

סרחיו ריקו, שוער פריז סן ז'רמן שנפל מסוס ונחבל בראשו בצורה קשה בחודש מאי שעבר, שוחרר כעבור 82 ימים מבית החולים בזכות התאוששות מהירה ומופלאה. היה חשש לחייו והוא נותר בתרדמת במשך כשלושה שבועות, אך לאחר חודשים ארוכים של שיקום, כמעט שנה אחרי, היום (חמישי) הוא קיבל את אישור הצותים הרפואיים לשוב לאימונים – כך על פי דיווח ב-"RMC".

על פי הפרסום, סרחיו ריקו בסוף השבוע עבר בדיקות רפואיות מקיפות שבחנו את יכולות מערכת הלב שלו, הצוואר וכן לוודא שלא נפגעו יכולותיו הנוירולוגיות. לשמחת כולם, הוא עבר את הבדיקות בהצלחה יתרה – כך שאפילו לא יהיה צורך שיחבוש קסדה או מגן באימונים ובמשחקים שבהם ייקח חלק.

סרחיו ריקו עם אשתו
"התמונה של היום". סרחיו ריקו ואשתו מחוץ לבית החולים | רויטרס

בדצמבר העניק השוער בן ה-30 ריאיון נרחב ובו אמר: "היה לי קשה לדבר אחרי הקומה ואיבדתי 20 ק"ג ממשקלי, אבל אני מצפה לאישור מהרופאים שיאפשרו לי לעשות יותר דברים, כי אני מרגיש טוב. אני רוצה לחזור לשגרה ולהרגיש שוב כמו כדורגלן. ירדתי מ-92 ק"ג ל-73, אבל עכשיו אני כבר במשקל של 88 ק"ג".

ריקו גדל בסביליה ובזכות ההצטיינות שלו במדיה, הוזמן לנבחרת ספרד, ערך בה הופעה אחת והיה בסגל ביורו 2016. את עונת 2018/19 בילה בהשאלה בפולהאם ואחריה נמכר מסביליה לפריז תמורת 6 מיליון יורו. בבירת צרפת ריקו שימש בעיקר כשוער מחליף, למעשה את כל העונה שעברה העביר על הספסל. בסך הכול הוא צבר במדי פריז סן ז'רמן 24 הופעות בכל המסגרות בעונות קודמות ובתום העונה חוזהו אמור להסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי