אמבולו כבש אחרי 15 חודשים, מונאקו הבטיחה מקום בליגת האלופות

play
ברל אמבולו שחקן מונאקו חוגג שער | GettyImages, VALERY HACHE/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

החלוץ השוויצרי פתח לראשונה מאז הפציעה הקשה ומצא את הרשת ב-1:4 של השנייה בצרפת על קלרמון, שעוד לא ירדה בזכות ה-2:3 הדרמטי של ראן על מץ

קבוצות: מונאקו ברסט
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן, שכבר הבטיחה רשמית את זכייתה באליפות, מקבלת מנוחה בסוף השבוע כדי להיערך לגומלין מול בורוסיה דורטמונד בחצי גמר ליגת האלופות. אבל יתר משחקי המחזור ה-32 נערכים והערב (שבת) מונאקו התבססה במקום השני עם 1:4 על קלרמון האחרונה שלא ירדה עדיין בזכות המהפך של ראן ל-2:3 במץ. ברסט השלישית תארח בהמשך את נאנט שנאבקת על חייה.

מונאקו – קלרמון 1:4

המארחת התאוששה מההפסד בליון והבטיחה עוד שבוע במקום השני וגם את הכרטיס לליגת האלופות (במקרה הגרוע, תסיים רביעית ותשחק במוקדמות). טאקומי מינאמינו היפני סובב לחיבורים מ-16 מטרים בדקה ה-16, מוחמד שאם השווה מקרוב עבור קלרמון בדקה ה-34, אבל שלוש דקות לאחר מכן ברל אמבולו החזיר את היתרון מבישול של וויסאם בן ידר וחגג שער ראשון בהופעתו הרביעית העונה והראשונה בהרכב, אחרי פציעת ברך קשה שהשביתה אותו מאז הקיץ. הקפטן בן ידר כבש בעצמו בדקה ה-57 אחרי טעות בהגנה והשלים צמד שלוש דקות לסיום. המגן קאיו הנריקה עלה לשחק בתוספת הזמן לראשונה מאז קרע את הרצועות בספטמבר ונתן עוד בשורה טובה למנצחת. קלרמון האחרונה איבדה סיכוי להינצל שלא דרך המבחנים, אבל עדיין לא ירדה.

ברל אמבולו, וויסאם בן ידר שחקני מונאקו
חידשו את שיתוף הפעולה. וויסאם בן ידר עם ברל אמבולו | אימג'בנק GettyImages, VALERY HACHE/AFP

מץ – ראן 3:2

האורחת שמרה על סיכוי להשיג כרטיס לאירופה בזכות מהפך דרמטי שהותיר את מץ במקום ה-16 שמוביל למבחנים. ז'ורז' מיקוטאדזה הנהדר כבש (17) ובישל לפאפ דיאלו (45), אבל אמין גואירי השווה פעם אחת (23), בנז'מן בוריז'ו איזן בפנדל (73) ובתוספת הזמן בישל המחליף ברטוג יילדירים לארנו קלימואנדו שהכריע עבור המדורגת שביעית.

לה האבר – שטרסבורג 1:3 ללה האבר: יאסין קשטה (24 ו-65), אנדרה איוו (90+6). לשטרסבורג: פרדריק גילבר (86)

ברסט – נאנט 0:0

בשישי:

לאנס – לוריין 0:2 ללאנס: אלי ווהי (57), דויד קוסטה (81)

טולוז – מונפלייה 2:1 לטולוז: תייס דאלינחה (34). למונפלייה: טז'י סבאנייה (27) שגם הורחק (65), חליל פיאד (81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי