נשיא פ.ס.ז': "גאה במה שאמבפה עשה. אולי הוא יחזור"

play
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5 05:24

אל חלאיפי איחל הצלחה לחלוץ, הצגתו בריאל מדריד לפני היורו "תפריע" לנבחרת צרפת? דשאן: "אתאים את עצמי עד כמה שאפשר"

(גודל טקסט)

בהמשך לריאיון שהעניק קיליאן אמבפה ל-CNN, נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי ענה לשאלות של אותה רשת בנוגע לחלוץ שעוזב לריאל מדריד ולא השתכנע להישאר למרות הניסיונות הרבים. "אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. הוא עשה דברים נפלאים אצלנו במשך שבע שנים, הוא היה בן 18 כשהגיע ועכשיו הוא ילד גדול, והשחקן הטוב ביותר בעולם", אמר הקטארי.

"אני גאה במה שהוא עשה עבור המועדון, ואי אפשר לדעת, אולי הוא יחזור לצרפת יום אחד. אני יודע מה השאיפות שלו, הוא רצה שינוי, לחוות משהו חדש בליגה אחרת – וזו זכותו", הוסיף אל חלאיפי.

בינתיים דווח כי פריז סן ז'רמן נתנה לריאל מדריד אור ירוק להכריז על צירופו של אמבפה לפני היורו, למרות שהחוזה שלו במועדון הצרפתי תקף עד ה-30 ביוני. הכוכב עצמו הסתפק אתמול בלומר כי "זה עניין של ימים. זה יהיה רשמי בקרוב". כידוע, קבוצתו הבאה של אמבפה תשחק מחרתיים בגמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן עם הגביע הצרפתי
עוד ילבש את המדים האדומים-שחורים של מילאן בעתיד? | רויטרס

מי שהתייחס גם הוא לנושא הוא מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן, שבעיקר לא רוצה שהפוקוס סביב המעבר לריאל מדריד יפגע בהכנות של אמבפה והטריקולור ליורו. "זה לא תלוי בי. הם יחליטו מתי להפוך את זה לרשמי", אמר דשאן במסיבת עיתונאים אתמול, כאשר נשאל אם יהיה מוכן לשחרר את אמבפה ליום אחד כדי שיוצג בסנטיאגו ברנבאו לעיני אוהדי הבלאנקוס. "עד כמה שאפשר, אני אתאים את עצמי בכל הקשור לנבחרת צרפת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי