גרינווד: "אני ובת הזוג בנינו את עצמנו מחדש. זה מאחורינו"

play
מייסון גרינווד, שחקן מארסיי | אתר רשמי, מארסיי
האם עומר אצילי יחזור למכבי חיפה ומה יעלה בגורלו של דיא סבע? צפו 11:25

הכוכב החדש של מארסיי, שמנצ'סטר יונייטד סירבה להחזיר לסגל בעקבות התמונות הקשות והחשדות שהיו נגדו, בריאיון בצרפת: "מרוכזים בחיים החדשים שלנו כאן". דה זרבי הודה לשדים האדומים שמכרו אותו והצהיר: "נבנה את הקבוצה סביבו"

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סימנה את מייסון גרינווד כאחד משחקני העתיד שלה ובמהרה הוא שדרג את מעמדו לאחד מכוכביה, עד שבינואר 2022 נעצר בגין האשמות של ניסיון אונס, תקיפה והתנהגות אלימה, ברשתות החברתיות אף פורסמו תיעודים קשים של גרינווד וזוגתו ומאז הוא לא זכה יותר ללבוש את מדי השדים האדומים.

האישומים נגדו בוטלו, אבל בתיאטרון החלומות סירבו להחזירו לקבוצה ובעונה שעברה הוא הושאל לחטאפה הספרדית – שהייתה מהקבוצות היחידות בליגות הבכירות שהסכימו לקבלו ולאפשר לו לנסות לפתוח דף חדש. בחטאפה הוא הרשים, אף זכה בפרס שחקן העונה של המועדון ואתמול (חמישי) הוא יצא לדרך חדשה לגמרי כאשר נמכר למארסיי הצרפתית. הביקורות, עם זאת, הגיעו מלא מעט אוהדי מארסיי, שהצטרפו לדברי ראש העיר שטען ש"זו בושה שגרינווד מגיע לפה, לא רוצה אותו אחרי התמונות המזעזעות שראיתי. גבר מתעלל לא יכול לשחק פה".

אחרי תקופה ארוכה שגזר על עצמו שתיקה ולאחר שהשלים את מעברו לצרפת, גרינווד התראיין לכלי התקשורת המובילים במדינה והתייחס לביקורות שספגה מארסיי בשל ההחלטה לרכוש אותו תמורת כ-30 מיליון יורו: "אני מודע לכל הטענות והדיונים בנושא, אני גם מבין את זה שאתם שואלים אותי על כך, אבל אני לא רוצה שוב להיכנס לזה – כבר הייתה לי הזדמנות להתבטא בנושא בשנה שעברה. זה מאחוריי.

"אני ובת הזוג שלי בנינו את עצמנו מחדש כזוג", המשיך האנגלי, "אנחנו ביחד מאז שהיינו בני 15 או 16 והיום יש לנו ילדה קטנה ויפה שלאחרונה חגגה את יום הולדתה הראשון. אני מסתכל עכשיו רק לעבר העתיד ומרוכז רק במארסיי ובחיים החדשים שלנו יחד במארסיי".

מאמנו החדש, רוברטו דה זרבי, אמר בקצרה בנושא במסיבת עיתונאים היום: "כל מה ששמעתם על מייסון שייך לעבר. אנחנו רוצים להפוך אותו לשחקן ברמה הכי גבוהה בעולם, לבנות את הקבצה סביבו. אני מודה למנצ'סטר יונייטד".

עוד באותו נושא: מארסיי, מייסון גרינווד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי