האמירה השערורייתית על דמבלה: "משחק כמו אוטיסט"

play
בסוף אמבפה, דמבלה והצרפתים חגגו העפלה לחצי הגמר | אימג'בנק GettyImages
עם שער אדיר ומהפך: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת 04:34

חורחה סמפאולי התבקש לנתח את היכולת של שחקן הכנף ביורו, התשובה המחרידה שלו חוללה סערה: "כשהכדור אצלו, כל השאר עומדים במקום"

(גודל טקסט)

עוסמאן דמבלה הציג יכולת פושרת למדי ביורו ו"הרוויח" את הביקורות בצרפת ביושר – אבל לאמירות שערורייתיות שכאלה גם הוא לא ציפה. חורחה סמפאולי, מאמן פלמנגו, התבקש על ידי הטלוויזיה הצרפתית לנתח את הטורניר של דמבלה, והתשובה המחרידה שלו הותירה את הצופים בהלם.

"כולם יודעים שעוסמאן דמבלה משחק כמו אוטיסט", אמר הארגנטינאי, מאמן מארסיי לשעבר. "כשכדור אצלו ברגליים, כל שאר השחקנים עומדים במקום ומחכים לראות איך זה ייגמר. הוא מתחיל את הפעולה, ומסיים אותה בעצמו. אין לו שום יכולת לגרום לחבר לקבוצה לפרוח, הוא יודע לייצר רק לעצמו".

לדבריו של סמפאולי, "דמבלה אולי לא אנוכי, אבל הוא גם לא חכם במיוחד. ביותר ממובן אחד, הוא שחקן בעייתי מאוד".

כמובן שהאמירה השערורייתית של סמפאולי "כיכבה" מהר מאוד בתקשורת הצרפתית, ובאתרים השונים ביקרו את הציטוטים הפוגעניים.

שחקן נבחרת צרפת עוסמאן דמבלה
בעיה בהתקפה? דמבלה | רויטרס
חורחה סמפאולי, מאמן פלמנגו
יאבד את המשרה בגלל התקרית? סמפאולי | אימג'בנק GettyImages, Pedro Vilela

כך או אחרת, עם או בלי קשר לאמירות הבעייתיות של סמפאולי, הביקורות על דמבלה הולכות וגוברות, ואמש הצטרף למצעד המקרים גם קפטן פריז סן ז'רמן לשעבר, אריק ראבסנדרטנה.

"הבעיה של דמבלה היא מנטלית. הוא לא יודע איך לשלוט ברגשות שלו. מבחינת כישרון נטו – אין לו שום בעיה. לדעתי, יש לו את הדריבל הכי טוב בעולם", אומר ראבסנדרטנה, "אבל מנטלית, הוא מאבד ריכוז מהר מדי. צריך 'להחזיק אותו קצר', אחרת זה לא עובד איתו".

עוד באותו נושא: חורחה סמפאולי, עוסמאן דמבלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי