"איזה כבדים אתם!": לואיס אנריקה מאס בשאלות על אמבפה

play
מאמן פריז סן ז'רמן לואיס אנריקה | GettyImages, JOHANN GRODER/APA/AFP
צפו בתקציר: פריז סן ז'רמן חזרה מפיגור וסיימה בתיקו מול ר.ב. לייפציג 01:57

מאמן פריז סן ז'רמן הגיב בחוסר סבלנות לשאלה על החלוץ: "מאחל לו שיפסיד במשחקים נגדנו. ננסה להראות שכדורגל הוא משחק קבוצתי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

גם אחרי שעזב את פריז סן ז'רמן, בצרפת ממשיכים לעסוק בקיליאן אמבפה שכבש אמש (רביעי) בהופעת הבכורה שלו בריאל מדריד, וזאת למרות שמחר תפתח עונה האלופה המקומית פריז סן ז'רמן. לואיס אנריקה שיפתח את עונתו השנייה על הקווים, לא יכול היה שלא להגיב בטון אירוני כשנשאל על החלוץ במסיבת העיתונאים לקראת הביקור אצל לה האבר.

"בחיי, איזה כבדים אתם, הספרדים! אתה עדיין כאן? אתה חי כאן? אהבת את המשחקים האולימפיים?", השיב לואיס אנריקה לשאלה של כתב ספרדי שעובד בפריז לגבי משחקו הראשון של החלוץ בריאל. "האמת שלא חשבתי שאצטרך לענות על עוד שאלות לגבי קיליאן, אבל אין לי מה להסתיר. הוא יוצא דופן כאדם וכשחקן, אהבתי אותו. אני מאחל לו את הטוב ביותר, ושמדריד תפסיד במשחקים נגדנו".

בהמשך התייחס הספרדי ברצינות גדולה יותר לאתגר מילוי החלל שהותיר אמבפה: "מרגש לנסות להראות שכדורגל הוא משחק קבוצתי. כולם מכירים את היכולת של קיליאן. אם נמצא שחקן שכובש שערים לא נסגור בפניו את הדלת, אבל מנסיוני, יהיו ארבעה שיבקיעו 12 כל אחד, שזה 48 וזה יותר מ-40".

לואיס אנריקה הוסיף: "אני מרוצה מאוד מהחלוצים שלי ומתרגש מהפוטנציאל שיש לנו. אני סומך עליהם. נצטרך לשנות דברים כי בעבר, כשתקפנו, חיפשנו תמיד אותו שחקן כי לקיליאן יש יכולות מיוחדות. עכשיו נצטרך לייצר סכנה בדרכים נוספות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי