מתרגלים לנצח בלעדיו: פריז סן ז'רמן גברה 1:4 על לה האבר

play
עוסמאן דמבלה פריז סן ז'רמן | GettyImages
צפו בתקציר: פריז סן ז'רמן חזרה מפיגור וסיימה בתיקו מול ר.ב. לייפציג 01:57

לי קאנג אין (3), דמבלה (85), ברקולה (86) וקולו מואני (90 בפנדל) סידרו לאלופה שלוש נקודות ראשונות ביום שאחרי אמבפה. לוריס (38) השווה זמנית

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן פתחה הערב (שישי) את העונה בליגה הצרפתית בסימן "עונה ראשונה ללא קיליאן אמבפה", ועשתה זאת עם לא מעט קושי, אך עם שלוש נקודות. הקבוצה של לואיס אנריקה גברה 1:4 על לה האבר שעשתה צרות לאלופה, אבל לא הצליחה לשמור על השוויון ונכנעה בדקות הסיום עם שלושה שערים מאוחרים.

זה התחיל טוב עבור פ.ס.ז' כשלי קאנג אין כבש בדקה השלישית שער נפלא עם בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה, אבל בדקה ה-20 גונסאלו ראמוס נפצע ורנדל קולו מואני נכנס במקומו. השוויון הגיע מלוריס בדקה ה-48 והלחץ בפריז התחיל לעלות. המאמן הספרדי העלה מהספסל את עוסמאן דמבלה, בראדלי ברקולה וז'ואאו נבס, והשלושה החזירו לו בענק.

הקשר הפורטוגלי סידר צמד שערים תוך דקה (85 ו-86) לדמבלה וברקולה, כשקולו מואני חתם מהנקודה הלבנה בדקה ה-90 ושלח את האלופה הצרפתית לחגוג שלוש נקודות ראשונות העונה.

ז'ואאו נבס פריז סן ז'רמן
צמד בישולים בבכורה מהספסל. ז'ואאו נבס | אימג'בנק GettyImages

יתר משחקי המחזור הראשון

שבת, 18:00: ברסט – מארסיי שבת, 20:00: ריימס – ליל שבת, 22:00: מונאקו – סנט אטיין

ראשון, 16:00: אוקזר – ניס ראשון, 18:00: מונפלייה – שטרסבורג ראשון, 18:00: טולוז – נאנט ראשון, 18:00: אנז'ה – לאנס ראשון, 21:45: ראן – ליון

עוד באותו נושא: לה האבר, פריז סן ז'רמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי