יוביל להשעייתה? אמבפה תובע מפ.ס.ז' 55 מיליון יורו

play
קיליאן אמבפה. ארסנל פספסה | רויטרס
אירועי היום בספורט, 19.8 05:31

בצרפת מדווחים: כוכב ריאל מדריד דורש פיצוי של מיליונים בעבור משכורות ובונוסים שלא שולמו, במהלך שממחיש את יחסיו העכורים עם המועדון. תרחיש הקיצון: פ.ס.ז' תאבד את רישיונה באופ"א בעקבות התביעה, ולא תוכל להשתתף בליגת האלופות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עד כמה קיליאן אמבפה עזב את פריז סן ז'רמן בטריקת דלת, ניתן ללמוד באמצעות הדיווחים שפורסמו היום (שלישי) בתקשורת הצרפתית. על פי העיתון "לה מונד", כוכבה החדש של ריאל מדריד, שכזכור עזב את פ.ס.ז' בקיץ האחרון אחרי שש שנים, תובע מקבוצתו לשעבר לא פחות מ-55 מיליון יורו, ומתכוון ללכת ראש בראש נגד הקבוצה במוסד הבוררות של אופ"א.

אמבפה טוען שפריז סן ז'רמן נמנעה מלהעביר לו תשלום עליו התחייבו בהסכמים חתומים, כולל בונוסים שמנים. לטענתו, פ.ס.ז' הלינה את שכרו בשלושת החודשים האחרונים לפני עזיבתו (אחרי שהתברר שיעבור לריאל בתום העונה), וכמו כן לא עמדה בהבטחה לשלם לו "פרמיית נאמנות" על כך שנשאר בקבוצה בקיץ הקודם.

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד
"התחזרות שתפגע בתדמיתו". אמבפה | אימג'בנק GettyImages, Rafa Babot

על פי הדיווח, הפנייה של אמבפה לאפיק המשפטי – אחרי שלא הצליח להגיע להסכמות עם ראשי פ.ס.ז' – ממחישות את יחסיו העכורים עם המועדון. "עכשיו ברור שאמבפה עזב את פ.ס.ז' בתחושות קשות, כשהוא מסוכסך עם בכירי המועדון", נכתב. "לתביעה שלו עלולות להיות השלכות הרסניות כלפי עתידו במועדון. בנוסף, הוא עלול להצטייר כמי שמתחזר ומתנכל כלפי הקבוצה שהפכה אותו לכוכב – ויהיו לכך השלכות גם על תדמיתו בעולם הכדורגל".

לצד הפנייה לאופ"א, אמבפה פנה גם להתאחדות הצרפתית – שרשאית במקרה כזה להכריז על איסור העברות שיוטל על המועדון במקרה קיצון, אם לא יסדיר את חובותיו לשחקן. על פי הדיווח, "התרחיש הקיצוני ביותר מדבר על אפשרות שפ.ס.ז' תאבד את רישיונה באופ"א, וכתוצאה מכך לא תוכל להשתתף בליגת האלופות".

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי