המלך החדש? הבקשה של אמבפה שסורבה על ידי אנצ'לוטי

בספרד טוענים: הכוכב הצרפתי דרש ממאמנו לבעוט את המצבים הנייחים, אך המאמן החליט שרודריגו יהיה אמון על כך. ומה לגבי הפנדלים?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה הגשים את חלומו סוף סוף הקיץ כשעשה את המעבר הבלתי נמנע מפריז סן ז'רמן לריאל מדריד. הצרפתי הוצג לעיני עשרות אלפי אוהדים וקיבל את החולצה מספר 9 האייקונית. אלא שמסתבר שלא כל מה שאמבפה רצה מקרלו אנצ'לוטי מאמנו החדש, הוא גם קיבל.

בספרד טוענים שכוכב העל הצרפתי ביקש ממאמנו החדש להיות אמון על כל הבעיטות החופשיות של הקבוצה, אך הוא סורב. במקום זה, אנצ'לוטי מעדיף שדווקא רודריגו יבעט את המצבים הנייחים ואכן הברזילאי היה זה שבעט את הקרנות במשחקים נגד אטאלנטה ומאיורקה.

קיליאן אמבפה שחקן ריאל מדריד חוגג שער, ויניסיוס מחקה אותו
קיליאן אמבפה שחקן ריאל מדריד חוגג שער, ויניסיוס מחקה אותו | GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

כידוע, בשנים האחרונות, טוני קרוס היה זה שלוקח את הבעיטות חופשיות בריאל מדריד. עם זאת, לאחר פרישתו של הקשר הגרמני לאחר השתתפותו באליפות אירופה של אופ"א, המועדון נותר ללא שחקן מוגדר לביצוע המשימות האלו. ומה לגבי בעיטות הפנדלים? בניגוד למה שהתרגל בפריז סן ז'רמן, אמבפה לא יהיה גם הבועט הקבוע מהנקודה הלבנה. מי שייקח את הפנדלים בריאל יהיה דווקא ויניסיוס.

חרף כל זה, בספרד טוענים שאמבפה שלם עם ההתאקלמות שלו במועדון. אלא שצריך לזכור שבפריז כבר היה עימות בין אמבפה לכוכב ברזילאי נוסף, כאשר אמבפה וניימאר התווכחו על בעיטת פנדל עד שבסופו של דבר הוחלט שאמבפה יהיה הבועט הקבוע. האם גם בריאל הגדולה יהיו מאבקי אגו בנושא הזה?

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי