לואיס אנריקה מתמוגג: "אין לנו כוכב אחד בפריז סן ז'רמן"

המאמן אחרי 0:6 על מונפלייה ועשרה שערים בשני מחזורי הפתיחה: "יש לנו סגל מגוון שרוצה לעשות היסטוריה". ברקולה שחגג צמד: "יותר חופשי מאז היורו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן מתרגלת ליום שאחרי קיליאן אמבפה, ובינתיים מצליחה ובגדול. עשרה שערים הבקיעה אלופת צרפת בשני מחזורי הפתיחה: היא החלה את העונה עם 1:4 בחוץ על לה האבר ואמש (שישי) מחצה בביתה 0:6 את מונפלייה. אמבפה אמנם עזב לריאל מדריד וגונסאלו ראמוס פצוע, אבל בהיעדרם הצעירים לקחו פיקוד: בראדלי ברקולה דומיננטי הרבה יותר ואתמול חגג צמד, ווארן זאיר-אמרי רושם עוד קפיצת מדרגה וגם לי קאנג-אין זוכה ליותר מקום כשאין כוכב אחד שמנצנץ מעל כולם.

ברקולה בן ה-21 סיפר אחרי המשחק: "אני נהנה מאוד ומרגיש חופשי. המאמן מבקש מאיתנו ללחוץ ביחד ואנחנו עובדים על זה המון, עושים מאמץ גדול מאוד ולאט לאט מתרגלים ולומדים. אני הרבה יותר חופשי מאז היורו, מבין שאני יכול לעשות את השינוי שהקבוצה זקוקה לו ומשחק בחופשיות. המאמן סומך עליי".

בראדלי ברקולה, שחקן פריז סן ז'רמן
חופשי ומאושר. ברקולה | רויטרס

לואיס אנריקה התייחס לדברים שאמר עליו ברקולה: "ביורו הוא שיחק מעט מאוד, אבל אני מכיר אותו, הוא מתפתח מצוין והוא שחקן מעניין מאוד. הוא מהיר בצורה יוצאת דופן וגם עושה הגנה. הוא פשוט רעב מאוד ורוצה להשתפר ולהיות שחקן עוד יותר טוב. וזה גם מה שאנחנו רוצים, שהוא יהיה שחקן מצוין שיעזור לנו".

על המשחק הוסיף המאמן: "זה היה ערב מושלם עבורנו, במיוחד כשזה במשחק הראשון שלנו בבית מול האוהדים שלנו. היינו מאוד שלמים, בהתקפה ובהגנה. יש לנו סגל מאוד מגוון שרוצה לעשות עונה היסטורית".

לסיום נשאל לואיס אנריקה על כך שפריז סן ז'רמן נראית כמו קבוצה שאין לה כוכב אחד מעל כולם והשיב: "אני לא חושב שאתם תראו כוכב אחד, אלא 16 שעולים לדשא ומשחקים בשביל לעזור לפריז סן ז'רמן. 16 כוכבים בהתקפה ו-16 כוכבים בהגנה. זו שלמות, וזה מה שאנחנו מחפשים ורוצים".

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי