ניצחון לאמבפה: פ.ס.ז' חויבה לשלם 55 מיליון יורו תוך 8 ימים

play
נאסר אל חלאיפי נשיא פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
צפו: שער יפהפה לדמבלה, צרפת התאוששה וניצחה 0:2 את בלגיה 02:36

אחרי שניסיונות הגישור כשלו, הוועדה המשפטית של הליגה הצרפתית הורתה למועדון להעביר את סכום העתק במהרה. הסאגה כנראה עוד רחוקה מסיום

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

דיווח דרמטי ב"לאקיפ" וב"לה פריזיאן", לפיו היום (חמישי) הוועדה המשפטית של הליגה הצרפתית הורתה לפריז סן ז'רמן לשלם לקיליאן אמבפה לא פחות מ-55 מיליון יורו תוך שמונה ימים, אחרי שניסיונות הגישור בין הצדדים לא צלחו בימים האחרונים ובשלב מסוים "נדחו על הסף" על ידי אמבפה, באמצעות עורכי דינו.

אמבפה, שעבר הקיץ לריאל מדריד עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן, היה זה שתבע את הפריזאים עבור תשלומים שלא הועברו לחשבון הבנק שלו, כולל בונוסים שמנים שהרוויח לדבריו ביושר. החלוץ טען להלנת שכר בשלושת החודשים האחרונים לפני עזיבתו – למעשה מאז שנודע לפריז סן ז'רמן על כך שדרכו במועדון הסתיימה ושהוא סגור בריאל מדריד. לטענת אמבפה, 30 מיליון יורו ברוטו שעל פי החוזה היו דמי הישארות עבור עונת 2023/24, לא הועברו לחשבון הבנק שלו גם כן ומהווים חלק מתביעת הענק.

כאמור לעיל, כעת הוועדה המשפטית של הליגה הצרפתית הורתה לפריז סן ז'רמן לשלם 55 מיליון יורו לאמבפה לאור הפרת החוזה וזאת בשמונת הימים הבאים. עם זאת, הסאגה עוד רחוקה מסיום וצפויה לעבור לבתי המשפט.

קיליאן אמבפה, שחקן ריאל מדריד
קיליאן אמבפה, שחקן ריאל מדריד | רויטרס

לאור ההתפתחות האחרונה, לאופ"א יש את הסמכות להרחיק את פ.ס.ז' מהשתתפות במפעלים האירופים ולהטיל עליה קנסות ועונשים שונים אם לא תשלם לאמבפה את 55 מיליון היורו, אם כי הדרך לשם עוד ארוכה וכאמור צפויה לעבור בבתי משפט.

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי