Sport1 Banner

יצאה פראיירית: באיירן גנבה לפ.ס.ז' כישרון ענק בחינם

הבלם בן ה-18, ניאנזו קואסי, יצטרף בהעברה חופשית לאלופת גרמניה אחרי שאלופת צרפת לא הספיקה להחתימו על חוזה חדש

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן יכולה להרגיש פראיירית. אלופת צרפת איבדה את אחד מהכישרונות הגדולים שלה ומי שסומן כבלם העתיד שלה – ניאנזו קואסי. השחקן בן ה-18, אשר רשם העונה שש הופעות ליגה בהן כבש שני שערים, סיים את חוזהו ועבר בהעברה חופשית לבאיירן מינכן.

קואסי הצעיר יכול לשחק גם בקישור האחורי וגם כמגן ימני – דבר שעשה העונה במדי הקבוצה הבוגרת מבירת צרפת. מאמן פ.ס.ז', תומאס טוכל, כך מדווחים, מאוד מחזיק מהשחקן, קידם אותו וכעת במועדון כועסים מאוד עליו על כך שבחר לעזוב בחינם למרות שבקבוצה ניסו לעשות הכל כדי להשאירו.

הוא קיבל הצעה לחוזה חדש, אך במקביל גם באיירן קפצה על המציאה, וההצעה של אלופת גרמניה קצרה לו במיוחד – זאת לאור הרקורד המרשים שלה בקידום כוכבים צעירים דוגמת אלפונסו דייויס הקנדי, שהפך העונה לאחד השחקנים המרשימים ביבשת.

קואסי הוא לא השחקן היחיד שפ.ס.ז' איבדה בחינם בשנים האחרונות, אחרי שגם אדריאן ראביו עזב ליובנטוס לפני כשנה. הקיץ יעזבו בחינם גם תומא מונייה (שכבר חתם בדורטמונד), אדינסון קבאני וטיאגו סילבה. גם את קינגסלי קומאן המצוין איבדה לפני מספר שנים בחינם ליובנטוס, והיום הצרפתי מככב בבאיירן. מעניין יהיה לראות את ההתפחות של קואסי הצעיר, לו 12 הופעות בנבחרת הנוער של הטריקולור.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי