פ.ס.ז' חוזרת לשחק, בצרפת בטוחים: "החודש שייקבע את עתידו של אמבפה"

קיליאן אמבפה. חודש מכריע | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ארבעה חודשים אחרי שהדיחה את דורטמונד בשמינית הגמר , אלופת צרפת תקיים משחק הכנה נגד לה האבר. ב"לאקיפ" נכתב: "החלוץ מסיים עונה שלישית ונע בין גביעים לתסכולים". זכייה בצ'מפיונס תביא לחוזה חדש?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ארבעה חודשים אחרי המשחק האחרון שלה, בו גברה 0:2 על בורוסיה דורטמונד והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן חוזרת לשחק, כשתפגוש הערב ב-19:00 את לה האבר. "אפילו משחק ידידות, אפילו מפגש נגד יריבה מליגת המשנה, מתקבל בתשוקה אדירה על ידי תומאס טוכל וחברתו", נכתב ב"לאקיפ". בשורות האלופה יודעים שזה טסט ראשון לקראת הדבר הגדול באמת – המפגש נגד אטאלנטה בצ'מפיונס ב-12 באוגוסט.

החודש הזה יהיה קריטי מאוד עבור המועדון. חלום הזכייה בגביע עם האזניים הגדולות נראה ריאלי, וכמובן שהתוצאות ישפיעו על עתידו של קיליאן אמבפה. "לאלוף העולם יש חודש לסיים את העבודה", נכתב. "הכל מתחיל מחדש עבור פ.ס.ז'", הייתה הכותרת ב"לה פריזיאן".

נטען כי החלוץ מסיים את העונה השלישית בקבוצה ונע בין גביעים לתסכולים. הוא חייב להיות מכריע בהרפתקה הזו של פ.ס.ז' באירופה, והארכת חוזה אפשרית". החלוץ כבש העונה 30 שערים ב-33 משחקים, ואם המפעלים היו ממשיכים ייתכן והיה שובר את שיאו מאשתקד (39 שערים ב-43 הופעות). אמבפה מחזיק בחוזה בבירת צרפת עד 2022 כמובן.

ובחזרה למשחק: הליגה הצרפתית בוטלה כמובן, ושחקני הקבוצה חזרו לאימונים רק ב-22 ביוני. ב-24 ביולי ממתינה לו סנט אטיין בגמר הגביע, וכעבור שבוע יתקיים גביע הליגה הצרפתי נגד ליון. "הדבר החשוב ביותר הוא להישאר יחד כקבוצה ובלי פציעות משמעותיות", אמר המאמן תומאס טוכל. "אנחנו מאוד רוצים להחזיר במהירות את הקצב שהיה לנו". כל השחקנים הבכירים של פריז כשירים. חואן ברנאט, לייבין קורזווה ועבדו דיאלו פצועים. ניימאר ואמבפה יפתחו בחוד.

ניימאר
ניימאר חוגג נגד דורטמונד. שוב במגרשים | UEFA – Handout/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי