מונייה תוקף את פ.ס.ז': "הציעו לי לשחק בחינם והפיצו עליי שקרים"

אדן הזאר, תומא מונייה
תומא מונייה | LUCAS BARIOULET / Contributor

המגן הבלגי רצה להמשיך בבירת צרפת עד לסיום ליגת האלופות אך טוען שקיבל הצעה מעליבה ומפנה אצבע מאשימה ללאונרדו: "הם לא הסכימו לבטח אותי רפואית ולא נתנו לי לשמור על כושר. לתקשורת הם אמרו שסירבתי להמשיך"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

תומא מונייה חתם בבורוסיה דורטמונד כבר לפני קרוב לחודש ויצטרף לצהובים-שחורים בעונה הבאה. אולם, המגן הבלגי בן ה-28 נשאר טעון על קבוצתו הקודמות, פריז סן ז'רמן. מונייה רצה לסיים את ארבע השנים שלו במועדון בצורה יפה ולהשתתף בהמשך העונה האירופית אלא שלדבריו קיבל הצעה הזויה לשחק "כמעט בחינם". המגן רשם העונה 27 הופעות בכל המסגרות במהלן תרם שער נגד ריאל מדריד והוסיף שני בישולים.

"פ.ס.ז' יצרה קשר עם דורטמונד, אבל הם לא רצו לשלם לי שום דבר", סיפר מונייה בראיון. "כמובן שהמצב הזה בלתי אפשרי לחלוטין, היה עליהם לבטח אותי בפן הרפואי מעבר למשכורת". המגן מפנה אצבע מאשימה למנהל המקצועי לאונרדו: "אם לומר את האמת הכנה – לאונרדו מעולם לא ניסה להגיע עם דורטמונד להסכם, קל וחומר איתי. הוא רצה שאשחק בחינם".

עוד אמר: "לאונרדו הודיע לי באמצעות מכתב עם עורך דין שאני לא שחקן פ.ס.ז' מסוף יוני. לא ידעתי על כך קודם. אמרו לי להתרחק ממתחם האימונים. ביקשתי שיאפשרו לי להתאמן".

תומא מונייה. להוט לזכות בתארים בגרמניה | דורטמונד, האתר הרשמי

התגובה של המועדון: "אמרו לי בטלפון דברים הזויים. הם איבדו קשר עם המציאות. הייתי הראשון לבקש הארכת חוזה עד ליולי ולאוגוסט. הוא (לאונרדו) לא היה מוכן ואמר לעיתונות שאני סירבתי להאריך את החוזה. חשוב לי להבהיר שזה לא נכון".

המגן כבר מתייחס קדימה וחילק שבחים לדורטמונד: "אם אתה מסתכל על האיכות שבסגל שלנו, הרי שהמועדון יזכה במשהו בשנים הבאות. אין גבול לרצון שלי לנצח ולזכות בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי