מוכנה לגמר הגביע: 0:7 לפ.ס.ז' על בוורן

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז'

אלופת צרפת הביסה את הבלגים במשחק אימון לפני הקרב על התואר מול סנט אטיין בשישי הבא. ניימאר, אמבפה ואיקרדי הבקיעו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן נראית מוכנה לחזרת המשחקים הרשמיים. ביום שישי הבא הקבוצה תפגוש את סנט אטיין לגמר הגביע הצרפתי, שבוע לאחר מכן תפגוש את ליון בגמר גביע הליגה ואז תטוס לפורטוגל לטורניר הסיום של ליגת האלופות, כאשר מחכה לה מפגש ברבע הגמר מול אטאלנטה.

הערב (שישי) היא הביסה 0:7 במשחק אימון את בוורן הבלגית, בהתמודדות שנערכה בארבעה רבעים של 30 דקות כל אחד ונערכה לעיני כמה מאות של צופים. אגב, ביום שלישי תערוך הקבוצה משחק הגנה נוסף ואחרון, כשתפגוש את סלטיק של ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד ואיסמעילה סורו.

היום חניכיו של תומאס תוכל לא התקשו. ההרכב הכי חזק פתח ורץ יחדיו כ-61 דקות. השער הראשון הגיע בדקה ה-20, כשקיליאן אמבפה ביצע מהלך נפלא באגף השמאלי והעביר כדור רוחב אל תוך הרחבה. בלם היריבה, אלכסנדר ווקוטיץ', ניסה להרחיק – אך נגח דווקא אל תוך השער שלו וכבש שער עצמי.

ניימאר חוגג עם מאורו איקרדי | הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז'

ניימאר הוסיף בפנדל בדקה ה-28 לאחר שהוכשל ברחבה, ובדקה ה-47 קבוצתו זכתה בפנדל נוסף. הברזילאי מסר מהעמדה של הנקודה הלבנה למאורו איקרדי, שהמשיך לרשת במהלך 'אה לה יוהאן קרויף'. אמבפה כבש מקרוב את הרביעי בדקה ה-61.

לאחר מכן, כאמור, הוחלפו כל ה-11 ואריק צ'ופו מוטינג הוסיף צמד עם שני שערים נאים בדקות ה-64 וה-65. הבלם בן ה-19, לואיק אמבה סו, נגח לרשת את השער השביעי שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-93.

אוהדי פריז סן ז'רמן | הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי