דיווח בצרפת: רוברט מורנו פוטר ממונאקו, ניקו קובאץ' יחליפו

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

למרות שהספרדי הוביל את הקבוצה מהנסיכות לניצחון על סרקל ברוז' במשחק הכנה, בהנהלה החליטו לבצע שינוי על הקווים לקראת עונת 2020/21 ולהחתים את הקרואטי שאימן עד נובמבר את באיירן מינכן

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

מונאקו ערכה אתמול (שישי) את משחק ההכנה הראשון שלה אחרי ארבעה חודשים אותו ניצחה 0:2 את סרקל ברוז', אבל נראה שהיכולת לא הרשימה יתר על המידה את הקבוצה מהנסיכות ועל פי הדיווחים ב'לאקיפ', החליטה לפטר את המאמן רוברט מורנו ולמנות את לא אחר מניקו קובאץ', מאמן באיירן מינכן בעונה שעברה.

מורנו עצמו הגיע לקבוצה מצרפת בינואר האחרון אחרי קדנציה מוזרה בנבחרת ספרד שהסתיימה בטונים צורמים בעקבות חזרתו של לואיס אנריקה לתפקיד בקבוצה מהנסיכות ניהל סך הכל 13 הופעות והשיג 46 אחוזי הצלחה והוביל את המועדון למקום התשיעי, רגע לפני סיומה של הליגה במחזור ה-28 לאור התפרצות הקורונה.

ניקו קובאץ' לעומתו פוטר מבאיירן מינכן בתחילת חודש נובמבר – למרות זכה אשתקד בדאבל גרמני – לאחר שקבוצתו התדרדרה עד למקום השביעי והובסה 5:1 על ידי איינטרכט פרנקפורט. עד אז לא מצא הקרואטי קבוצה והוא צפה בביתו בעוזרו לשעבר האנזי פליק הופך את הבווארים לאחת הקבוצות הכי חזקות באירופה. פרט לבאיירן מינכן, אימן קובאץ' את פרנקפורט, הנבחרת הבוגרת והצעירה של קרואטיה. אם אכן יגיע למונאקו זו תהפוך לקבוצת הבוגרים השלישית שיעבוד בה כמאמן ראשי והראשונה בצרפת.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי