סופית: אמבפה יישאר בפ.ס.ז', שהביסה 0:4 את סלטיק וביטון

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

החלוץ אישר: "אמשיך לעונה רביעית". הוא, ניימאר, הררה וסראביה כבשו במשחק האימון מול אלופת סקוטלנד ושחקן נבחרת ישראל. אלחמיד לא כשיר ונותר מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן גברה הערב (שלישי) 0:4 במשחק ידידות על סלטיק, אך החדשות המרעישות הגיעו מיד עם שריקת הסיום. כוכב הקבוצה, קיליאן אמבפה, סיפק בדיוק את ההצהרה אותה האוהדים רצו לשמוע: "אני רק צריך לומר שאני אהיה כאן בעונה הבאה, אמשיך נמצא בפרויקט הזה שנה רביעית. אני רוצה לעזור לקבוצה שלי לזכות בתארים ולהיות הטובה בעולם".

בכך, חתם את השמועות בנוגע למעבר אפשרי שלו לריאל מדריד. ומה קרה על הדשא? ניר ביטון פתח בהרכב של אלופת סקוטלנד, בזמן שחאתם עבד אלחמיד לא כשיר ונותר מחוץ לסגל. איסמעילה סורו ישב על הספסל, אך לא שותף.

5,000 צופים הגיעו לפארק דה פראנס לצפות באירוע, כשפ.ס.ז' עלתה בהרכב חזק שכלל את אמבפה, ניימאר, מאורו איקרדי ואנחל די מריה. 54 שניות בלבד לקח לאלופת צרפת לפצח את ההגנה הסקוטית. ניימאר שלח כדור עומק נהדר לקיליאן אמבפה, שברח לניר ביטון וסיים בקלילות מול השוער.

ניימאר חוגג עם קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

השני הגיע בדקה ה-25, כשניימאר קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט לעבר השער וכבש, כשבתווך הכדור פגע בביטון ושינה מעט את הכיוון. אגב, דקה לפני כיבוש השער השני, ניימאר ביצע עבירה מכוערת על שחקן נבחרת ישראל.

אנדר הררה כבש את השלישי בדקה ה-48 אחרי שנכנס כמחליף, ופאבלו סראביה סיפק את הרביעי בדקה ה-68 בביצוע נהדר כשקיבל צ'יפ נפלא מעל קו ההגנה ממרקו וראטי והמשיך מהאוויר לרשת.

אוהדי פריז סן ז'רמן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי