ניימאר מסכם שלוש שנים בפ.ס.ז': "התקופה הטובה בחיי"

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי התייחס לציון הדרך המיוחד באתר הפרטי שלו: "היו לי כאן רגעים טובים יותר וגם פחות, אבל חברי לקבוצה תמיד עזרו להתגבר על כך. רוצים לזכות העונה בליגת האלופות - מעולם לא היינו קרובים כ"כ"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אתמול (שני) לפני שלוש שנים יצאה לדרך העסקה הכי גדולה ואולי גם השנויה במחלוקת בתולדות הכדורגל העולמי, כאשר פריז סן ז'רמן הפעילה את סעיף השחרור של ניימאר ורכשה אותו מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו.

על פניו אפשר להתייחס לתקופה בעיר האורות כאכזבה גדולה, לאחר שהודח פעמיים בשמינית גמר ליגת האלופות וגם מבחינה אישית המניות שלו ירדו משמעותית כאשר לא נכלל בשנתיים האחרונות בעשירייה הראשונה של פרס 'כדור הזהב', אולם הברזילאי סיכם את התקופה בפריז באתר הרשמי שלו והוא מסביר שהוא עובר את הימים הטובים ביותר בקריירה.

"אני חושב שהיום אני עובר את הימים הכי טובים בחיי בפריז, וכעת עומדת בפנינו המטרה הגדולה ביותר. אנחנו רוצים לסיים את העונה עם זכייה בליגת האלופות, נילחם על זה כי מועלם לא היינו כל כך קרובים", אמר ניימאר.

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי המשיך: "בשלוש השנים האלו רכשתי ידע רב, חוויתי רגעים של שמחה וגם היו כמה של עצב, במיוחד כאשר לא יכולתי לשחק בגלל פציעות. בעזרת חברי לקבוצה יכולתי להתגבר על כך ולהתמקד בדבר החשוב באמת – ההופעות שלנו על המגרש. האוהדים שלנו יכולים לראות בכל משחק את המסירות והנחישות שלנו".  

למרות המילים היפות, יש לציין כי ניימאר מחפש דרך יציאה מפריז עוד מהקיץ שעבר כאשר המטרה הייתה לשוב לברצלונה, אך נראה שאמירתו של הנשיא הקטאלוני ז'וזפ מריה ברתומאו (שטען כי לקבוצה אין מספיק לכסף לרכוש אותו בקיץ בגלל הקורונה), גרמה לפניית פרסה עבור שחקן ההתקפה בן ב-28.

ניימאר. מתרחק מקאמפ נואו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי