1:1 משוגע ושני אדומים ישירים בין ליל לראן

נייף אגר, ג'ונתן איקונה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

משחק נהדר במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית. סאשה בואי הורחק אחרי בעיטה בראש אחד השחקנים. ג'ונתן במבה כבש, דמיאן דה סילבה קבע שוויון. אנז'ה ניצחה 0:1 את דיז'ון

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגה הצרפתית יצאה אתמול (שישי) לדרך עם משחק בין בורדו ונאנט במסגרת מחזור הפתיחה, והערב נערכו שני משחקים נוספים. במוקד, ליל וראן נפרדו ב-1:1 משוגע. כמו כן, אנז'ה גברה 0:1 על דיז'ון.

ליל – ראן 1:1

משחק נהדר בין שתי קבוצות הצמרת מהעונה הקודמת. ההתמודדות החלה עם אדום ישיר משוגע בדקה ה-35, כשסאשה בואי מהאורחת הורחק באדום ישיר אחרי שהניף רגל גבוהה מאוד שפגעה בפניו של אחד מיריביו. חמש דקות לאחר מכן המארחת ניצלה את היתרון המספרי כדי לעלות ליתרון משער נאה של ג'ונתן במבה.

זה לא ממש עזר לה, שכן שלוש דקות בלבד לאחר שעלתה ליתרון, בדקה ה-43, גם ליל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שריינילדו מנדבה קיבל אדום ישיר משלו אחרי תאקל אגרסיבי, אבל אפשר להגיד שיש ספק האם זו ההחלטה הצודקת. המארחת הצליחה להחזיק לא מעט זמן על היתרון בעשרה מול עשרה, אך בדקה ה-74 דמיאן דה סילבה מראן השווה וקבע את תוצאת המשחק בנגיחה מכדור קרן.

דיז'ון – אנז'ה 1:0

שתי קבוצות שמקוות לא להסתבך במאבקי התחתית פתחו את העונה במשחק ללא יותר מדי מצבים מסוכנים, אך האורחת הייתה טובה יותר וניצחה בצדק. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-22 מרגליו של איסמעיל טראורה. בעיטה של סאדה ת'יאוב נעצרה בקורה והריבאונד הגיע עד לטראורה. למרות שהיו לחוץ ובמרחק של 14 מטרים מהשער, סיפק סיומת נפלאה בקור רוח מעולה אל הרשת הגבוהה והעניק לקבוצתו שלוש נקודות ופתיחה ברגל ימין לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי