Sport1 Banner

שלושער ובישול ענק לממפיס דפאי, ליון הביסה 1:4 את דיז'ון

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

הכוכב ההולנדי, על רקע הפרסומים שקומאן ישמח לצרפו לברצלונה, חגג במשחק פתיחת העונה של קבוצתו בליגה. האורחת עוד עלתה ליתרון מפתיע שנמחק עד המחצית

קבוצות: דיז'ון ליון
(גודל טקסט)

המשחק האחרון של ליון היה רק לפני תשעה ימים, בליסבון שבפורטוגל, שם המסע המטורף שלה בליגת האלופות הסתיים בחצי הגמר עם 3:0 לאלופת אירופה, באיירן מינכן.

אחרי שהעיפה בתחילת החודש את יובנטוס בשמינית ועשתה את הבלתי ייאמן עם 1:3 על מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר, הערב (שישי) ליון שבה הביתה, לליגה הצרפתית, ובמשחק הראשון שלה לעונת 2020/21, לעיני קהל, לא התקשתה בביתה והביסה 1:4 את דיז'ון, שעבורה היה זה משחק שני העונה אחרי שנכנעה בשבוע שעבר 1:0 לאנז'ה.

ממפיס דפאי, הכוכב הגדול של הקבוצה שלאחרונה גם הוזכר כמועמד לברצלונה בשל מינו רונלד קומאן למאמן, סיפק בישול מטורף, בהחלט אחד מבישולי העונה וזה נכתב כשמרבית הליגות עוד לא יצאו לדרך, וגם הוסיף שלושער – שניים מהשערים בבעיטות פנדל.

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

למעשה, דיז'ון האורחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-14 משער של אוריאן שיידלר, אבל ממפיס איזן בדקה ה-39 מ-11 מטר, סיפק בדקה ה-45 בישול שלא רואים כל יום לשער עצמי מרגלי הבלם ווסלי לאוטואה כאשר ביצע סיבוב נפלא והעביר כדור רוחב, דקה אחר כך, עדיין במחצית הראשונה, קבע 1:3 ובדקה ה-66 השלים שלושער וחתם את תוצאת המשחק עם פנדל למשקוף ופנימה.

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי