לאונרדו: "הרעיון להחתים את מסי פיתה אותנו. לא פנינו לאלגרי"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' גם שיבח את אמבפה וניימאר: "יש לנו את שני השחקנים הטובים בעולם אחרי מסי ורונאלדו, שלא שיחקו יחד באותה הקבוצה. הם ימשיכו איתנו". על המאמן: "הוא עשה עונה אדירה ומעורב בכל ההחתמות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ימים ספורים לאחר האכזבה מההפסד בגמר ליגת האלופות לבאיירן מינכן, בזמן שפריז סן ז'רמן עוד מנסה להתאושש, בכלי התקשורת דווח כי ליאו מסי רוצה לעזוב את ברצלונה. המנהל המקצועי של הצרפתים, לאונרדו, הודה כי בקבוצה רצו לצרפו והחלו לחשוב על כך ברצינות. עוד טען בראיון כי מעמדו של תומאס טוכל איתן ויציב, זאת על רקע הפרסומים על מתיחות ביניהם.

לאונרדו אמר על מסי: "בהחלט חשבנו על זה, על אף המצב המסובך עם הפייר-פליי. פ.ס.ז' אינה שונה מקבוצות אחרות ועליה למכור כדי להתחזקף הרי השקענו רבות בצירופו של מאורו איקרדי, אבל הרעיון לצרף את מסי הלהיב אותנו ופיתה אותנו. כששמענו שהוא חלק מהשוק זה היה מפתה. יש כמה שחקנים בעולם שהם לא רגילים, מעל כולם".

בינתיים מי שכן נמצאים בפ.ס.ז' הם קיליאן אמבפה וניימאר: "אנחנו רוצים שהם ימשיכו וזה יקרה, זה ברור לכולם. שיש לך שני כוכבים כאלה באותה קבוצה זה ענק. מסי וכריסטיאנו רונאלדו היו כל אחד בקבוצה שלו. לנו יש את שני השחקנים הטובים בעולם אחריהם".

קיליאן אמבפה וניימאר מאוכזבים בגמר | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

על טוכל לו יש עוד עונה בחוזה: "הוא עשה משהו פנטסטי. זו הייתה העונה הטובה ביותר בתולדות המועדון. אנחנו משוחחים הרבה, כל פעם יש שיחה על החתמת שחקן. טוכל תמיד רלוונטי ודעתו נחשבת בהחתמת שחקנים. יש לו חוזה לשערה חודשים".

המנהל המקצועי דחה את הדיווחים על פנייה שנעשתה למאסימיליאנו אלגרי: "בכנות, כשהגעתי יכולתי שלא לשמור עליו אצלנו כמאמן (על טוכל), דיברנו בצורה מאוד ברורה. יש לו חוזה לעוד עשרה חודשים. מעולם לא יצרתי קשר עם אלגרי. אני יודע שהוא מאמן גדול אבל זה לא משנה. אני מקווה שנרשום השנה עונה אפילו טובה יותר".

תומאס טוכל. ימשיך במועדון | Matt Childs/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי