"פריז נפלה בלאנס", טוכל: "אני משוכנע שפלורנצי יחתום בקרוב"

תומאס טוכל | Aurelien Meunier - PSG / Contributor

בהרכב חסר, האלופה סבלה מטעות איומה של השוער המחליף ונוצחה 1:0 על ידי העולה החדשה. "תיקו זה המקסימום שהיינו יכולים להשיג", הודה המאמן הגרמני, ששפך אור בנוגע לשחקני הרכש שאמורים להצטרף

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

"פריז נפלה בלאנס" צעקה הכותרת ב"לאקיפ", לאחר שהאלופה הפסידה 1:0 בחוץ לעולה החדשה במחזור הראשון של הליגה הצרפתית לעיני כ-5,000 צופים נלהבים בצפון. על פניו מדובר בסנסציה, אך לקבוצה מעיר האורות, ששיחקה לראשונה מאז גמר ליגת האלופות, יש נסיבות מקלות: היא הופיעה להתמודדות ללא קיילור נבאס, מרקיניוס, אנחל די מריה, לאונרדו פארדס, ניימאר, קיליאן אמבפה ומאורו איקרדי אשר חלו בקורונה ושוהים בבידוד.

באשר ללאנס, אותה לא עניינו כמות החיסורים של פריז סן ז'רמן והיא חגגה ניצחון על הקבוצה מעיר האורות לראשונה מאז 2006. את השער היחיד במשחק הבקיע איגנטיוס גנאגו, הרכש בן ה-21 שהגיע מניס, שמצא את הרשת באדיבותו של השוער הפולני המחליף, מרצ'ין בולקה, שמסר כדור רשלני ועלה לאלופת צרפת בהפסד כבר במחזור הפתיחה.

פריז סן ז'רמן הבקיעה 29 שערי ליגה בשנת 2020, רק שישה מהם הובקעו על ידי שחקנים שנכללו בסגל בהפסד ללאנס. "נאבקנו להגיע להזדמנויות, כי היינו חסרים המון שחקנים שעושים את ההבדל", הסביר בסיום המאמן תומאס טוכל. "עם זאת, הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, בה שלטנו ללא עוררין. אני לא חושב שהיינו יכול לעשות יותר טוב מזה הלילה", הודה הגרמני.

מרקו וראטי | Aurelien Meunier – PSG / Contributor

זו הפעם הראשונה מאז 2011 שפריז סן ז'רמן נוצחה במחזור פתיחת הליגה הצרפתית, אולם טוכל מבין שהכתובת הייתה על הקיר: "לא היינו יכולים לקוות לתוצאה יותר טובה מתיקו, זה היה המקסימום עבורנו. עלינו לשחק עם קבוצה מאוד מאוד צעירה ועשינו טעות מכרעת שעלתה לנו בשער. מנגד, לא השכלנו לנצל את הטעויות של לאנס וזו הסיבה שהפסדנו".

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק התייחס טוכל לשמועות בנוגע לשחקני רכש. באשר לאלסנדרו פלורנצי מרומא, הגרמני לא היסס: "אני משוכנע שהוא יחתום אצלנו. במקביל, אנחנו במגעים מתקדמים להשארת אריק צ'ופו מוטינג". כשנשאל לגבי מתאו גנדוזי מארסל, מאמן פריז הסתפק במילה אחת: "לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי