שער ראשון העונה לאמבפה. פ.ס.ז' הביסה 0:3 את ניס

קיליאן אמבפה ואנחל די מריה | Pascal Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

החלוץ שהחלים מהקורונה כבש בפנדל, די מריה הכפיל ובישל למרקיניוס, האלופה חיברה ניצחון שני ברציפות. ראיקוביץ' וריימס הפסידו 2:1 למץ, סנט אטיין עדיין בפסגה אחרי 2:2 מול נאנט. מארסיי וליל נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי של הליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) בתום המשחק בין מארסיי לליל שנגמר ב-1:1. פריז סן ז'רמן שהשיגה במחזור הקודם ניצחון בכורה ודרמטי במיוחד מול מץ, רשמה סוף סוף תוצאה מכובדת – 0:3 על ניס. כמו כן, ריימס ופרדראג ראיקוביץ' הפסידו 2:1 למץ וסנט אטיין נותרה בפסגה למרות 2:2 מול נאנט. בנוסף, ברסט ניצחה 2:3 את לוריין, מונפלייה גברה 1:4 על אנז'ה ושטרסבורג ניצחה 0:1 את דיז'ון.

ניס – פריז סן ז'רמן 3:0

האלופה, שהשיגה ניצחון דרמטי במחזור הקודם, הסתדרה גם ללא ניימאר המורחק כאשר קיליאן אמבפה ערך הופעת בכורה העונה ונראה טוב. פ.ס.ז' פתחה את המשחק ברגל שמאל כאשר אידריסה גווייה נפצע בשלב מוקדם ובמקומו עלה לשחק אנדר הררה.

אמבפה כבש שער בכורה בדקה ה-38 בפנדל. פ.ס.ז' הייתה רעבה והכפילה את היתרון עוד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אמבפה חתך לאמצע ובעט, השוער השמיט ואנחל די מריה כבש בקלות. בדקה ה-66 הגיע תורו של מרקיניוס להשתתף בחגיגה כשנגח לרשת אחרי כדור חופשי של הארגנטינאי.

מארסיי – ליל 1:1

דווקא אחרי הניצחון על פריז סן ז'רמן, מארסיי נוצחה על ידי סנט אטיין והערב חילצה נקודה ביתית מול ליל. אחרי מחצית מאופסת, לואיז אראוז'ו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-47 לאחר בישול של ג'ונתן במבה. השער של מארסיי הגיע חמש דקות לסיום מקרן מדויקת של מורגן סנסון שהגיעה לראשו של ואלרי ג'רמאין שקבע חלוקת נקודות.

מץ – ריימס 1:2

גם בתום ארבעה מחזורים, קבוצתו של פרדראג ראיקוביץ' עדיין לא השיגה ניצחון העונה. שוער מכבי תל אביב לשעבר שיחק כמובן 90 דקות, אך שוב קבוצתו הפסידה – בפעם השלישית ברציפות. בעונה שעברה ריימס הייתה הפתעת העונה, אבל נראה שהעונה היא הולכת לכיוון אחר לגמרי והיא נמצאת במקום ה-19. מץ, מנגד, התחילה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים וכעת השיגה נקודות ראשונות וניצחון בכורה ב-2020/21. היא עלתה ליתרון מנגיחה של איברהימה ניאן בדקה ה-18, והשויוון הגיע בדקה ה-43 כשבולאיה דיה דייק פנדל וקבע 1:1. אבל אז, בדקה ה-88, הגיע הסיום הדרמטי, וניאן השלים צמד עם סיום מתוך תיבת החמש אחרי כדור רוחב מהאגף השמאלי ותגובה לא מספיק טובה של ראיקוביץ'.

נאנט – סנט אטיין 2:2

הירוקים היו מושלמים אחרי שלושה מחזורים וניצבו בפסגת הטבלה, אך כעת הם איבדו נקודות ראשונות למרות שכבר הובילו 0:2 והיו בדרך לשמור על המאזן הנפלא. לבסוף הם ירדו מאוכזבים, אך נותרו במקום הראשון. המארחת עלתה למקום ה-14 והיא עם חמש נקודות מתוך 12 אפשריות. אדל אאושיש העלה את סנט אטיין ליתרון כבר בדקה השנייה, ובדקה ה-66 היתרון הוכפל בזכות שער מרהיב של איבן מאקון, שבעט כדור בעוצמה אדירה מ-20 מטרים לחיבורים. נאנט הייתה טובה יותר ומסוכנת יותר, והצליחה לצמק בדקה ה-71 ל-2:1 משער של מוזס סימון, ובדקה ה-86 הגיע השער הדרמטי שקבע חלוקת נקודות, כאשר רנו אמון דחק מקרוב בקלות אחרי ריבאונד שהגיע מהקורה.

תוצאות נוספות

מונפלייה – אנז'ה 1:4
ברסט – לוריין 2:3
שטרסבורג – דיז'ון 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי